Super Adventure Box ute till Guild Wars 2!

Robot
Skribent
Super Adventure Box ute till Guild Wars 2!

Det här är inte ett aprilskämt. Det finns i spelet just nu och det är AWESOME!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

waaat tuu faaack?

Medlem

Som reklam för spel på 80/90 talet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Pricken över i:et är "Seal of ArenaNet approval"-stickern. Fräscht!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Som reklam för spel på 80/90 talet

Ja, def kändes som en flashback O_O.

Medlem

Haha, jag har precis skaffat GW2. Loggade in i spelet till ljudet av 8-but toner i menyn, tänkte inte så mkt mer på det... sen irrade jag runt med min Charr Warrior igår och hittade en "Super Mysterious Chest" som spawnade massa blockiga grodor som skjuter laser. Jag trodde det var nån grej som varit med i spelet sen innan jag började köra lite wtf moment där.

Medlem

Vi var ett gäng i min guild som precis kört en fractal runda och tänkte att "ja men vi bara testar lite". Så vi hoppade in i super adventure box och körde en bra stund.. fast halvvägs igenom sista zonen var vi för trötta för att köra vidare Fick dock ett drop från en av boss kistorna, Super Shield Skin.. sålde för 10g på AH. Skinsen lär sjunka i pris tror jag.

Körde lite själv sen (ja man kan köra solo utan problem), bara för att få tillräckligt med baubles för att köpa både bomben (hittade två hemliga rum tack vare den, haha) och piskan.

Vad kan man säga, Super Adventure Box var super awesome. Och reklamen för den var hysteriskt kul

Medlem

Det här kan ha gjort Gw2 till världens bästa spel, om än bara för ett litet tag! Allt från musiken, den blockiga världen, fienderna och att till och med interfacet blir retro är helt totalt awesome!

Inaktiv

Sjukt kul och rätt så svårt

Men man kan köra en lätt version och få hjälp där det är svåra hopp.

Medlem

Måste väl bara ändå betyda att grafiken inte är allt utan GW2 har ett vinnande koncept oavsett gfx settings

Medlem

Man kanske ska ta och installera spelet igen då, för det här såg ju riktigt grymt ut

1
Skriv svar