Halvtid 2017 – Vilket är årets hittills bästa spel?

Robot
Halvtid 2017 – Vilket är årets hittills bästa spel?

Rösta fram ditt favoritspel!


Medlem

hmm vet inte om dlc sla vara men iaf, fick bli d3 necro dlc.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ghost Recon Wildlands.
Trots allt gnäll runt det så har i alla fall jag haft riktigt kul, i runt 50 timmar, med mina vänner i Co-op.

Medlem

RE7, Horizon och annat alternativ (Statik)

Medlem

Diablo III: Rise of the Necromancer?... det är ju knappast ett nytt spel.

Medlem

Väldigt svårt o säga asså, jag har ingen av dom men jag funderar starkt på att köpa
Torment: Tides of Numenera

men annars spel som ja inte tänker köpa men som jag kan se mig själv ha kul med är
Zelda: BoTW
Horizon zero dawn
Tekken 7

Medlem

Horizon: Zero Dawn och Friday the 13th är mina favoriter i år hittills.

Skribent

För mig är Thimbleweed Park ohotad mästare än så länge. Allt det jag innerligt hoppades att det skulle vara!

Skrivet av Sviskon:

Diablo III: Rise of the Necromancer?... det är ju knappast ett nytt spel.

Det hängde med av bara farten. Verkar dock få en hel del röster..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Horizon: Zero Dawn

Medlem

Diablo 3 DLC får vara med på listan men icke Dark Souls 3: The Ringed City?

Hur som haver är det Dark Souls 3: The Ringed City för mig hittills då jag inte har hunnit spela så mycket annat.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

hmm vet inte om dlc sla vara men iaf, fick bli d3 necro dlc.

Är det riktigt bra DLC tycker jag inte det spelar någon roll, tänker på te,x Witcher 3's DLC's, som var/är bättre än många icke-dlc spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Zelda. Bästa jag kört på många år.

Medlem

Vi gjorde denna omröstningen för nån vecka sen. Ska vi göra den till "rätt" spel Vinner eller?

Skribent
Skrivet av Kajlie:

Vi gjorde denna omröstningen för nån vecka sen. Ska vi göra den till "rätt" spel Vinner eller?

Vilken omröstning tänker du på nu?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

PUBG är bäst hittills i år, oavsett om när det kom eller när det släpps på riktigt


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

PUBG för min del men det är för att jag inte fått chansen att spela Zelda. Är nog villig att slå vad om att det hade blivit Zelda annars för min del också. (Med det sagt så avstår jag från att rösta. Har inte spelat tillräckligt av spelen i listan.)

Medlem

ME:A är hittils bästa spelet i år. Prey var också bra. Har dock inte spelat så mycket detta året.

Medlem

Kommer bli en lång huvudvärk för stackarna som ska utse Goty 2017 Ovanligt många bra spel i år <3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Kommer bli en lång huvudvärk för stackarna som ska utse Goty 2017 Ovanligt många bra spel i år <3

Ska vi gissa på Zelda eller Mario? Zzzz


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Inget av ovanstående, Crash-remastern vinner.

Medlem

What remains of Edith Finch, lätt årets bästa spel!

Medlem

Sniper Elite 4 helt klart


signatur

Meep!

Medlem

Dead Cells helt klart, trots att det endast är i early access.

Medlem

Äh, röstar på Ultimate General: Civil War som inte finns med på listan (Som släpptes precis). Haha. När jag tänker efter så är det nog det enda spelet som är släppt i år som jag faktiskt har spelat (och dessutom tycker om). Hm, kanske borde testa något nytt.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Vilken omröstning tänker du på nu?

Den som listade de spel som släppts första halvan av 2017 där vi fick rösta på årets hittills bästa spel. Det är kanske 2-3 veckor sedan.

Skribent
Skrivet av Spectral:

Den som listade de spel som släppts första halvan av 2017 där vi fick rösta på årets hittills bästa spel. Det är kanske 2-3 veckor sedan.

Ah, hittade den nu. Men den dök inte alls upp när jag sökte innan jag gjorde den här omröstningen. Kan hålla med om att det blir dumt med två omröstningar, men samtidigt listar den här fler spel och ska sammanfattas med en uppföljningsartikel (en topplista) nästa vecka. Så omröstningen får fortsätta!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Ah, hittade den nu. Men den dök inte alls upp när jag sökte innan jag gjorde den här omröstningen. Kan hålla med om att det blir dumt med två omröstningar, men samtidigt listar den här fler spel och ska sammanfattas med en uppföljningsartikel (en topplista) nästa vecka. Så omröstningen får fortsätta!

Hehe sånt händer. Ser fram emot artikeln!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Sniper Elite 4 helt klart

Definitivt en av årets höjdarspel! Makalöst bra på authentic-nivån.

Medlem

Expidition Vikings, som man av någon anledning inte kunde rösta på...

Medlem

Horizon zero dawn utan tvekan två zelda.

Måste säga detta året har varit riktigt dåligt hittils för pc blir väl ett sådant mellanår där pc får bara bra indie titlar och flum spel någon uppstickare väl,

Flesta kommer q1 2018 eller slutet utav 2017.

12
Skriv svar