Härliga livstecken från System Shock-remaken

Robot
Härliga livstecken från System Shock-remaken

Bättre än väntade framsteg ger en pust av hopp.

#nightdive, #system-shock


Skön läsning! Jag var faktiskt väldigt orolig över den här remaken, först när de bytte spelmotor och sen chocken när de började prata om att "omvärdera" och "lägga på is". Ett tag så trodde jag faktiskt att det hela skulle bli sk. "vaporware".

Ska bli kul att höra första alfa-intrycken.

Medlem

De är bra på att snacka men innan de faktiskt visar upp något spelbart förbehåller jag mig rätten att vara jävligt skeptisk.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ska bli riktigt spännande att få lira denna remake då jag missade originalen när det begav sig. De är alldeles för gamla idag för att jag ska kunna lira de. Behöver modern grafik i spel (graphics junkie). Hoppas Nightdive Studios ror projektet i hamn.

Hoppas även få veta mer om System Shock 3 utvecklingen snart.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag spelade originalet när det kom, men tyckte att det var för svårt. Så jag kom inte så långt.


signatur

autograph

Pansarknekt

Schwueeet.


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar