Need for Speed: Heat – se 7 minuter oredigerat gameplay

Robot
Need for Speed: Heat – se 7 minuter oredigerat gameplay
Medlem

Det är ett otroligt snyggt spel. Kolla bara på ljuset under natt körningen.

Geeks Gaming

Tycker bara det är allt för mycket skräp på skärmen :S

Medlem

snyggt kanske? ja men det ser väldigt arkad aktigt ut... typ som burnout.. :/ den gamla NFS känslan är ju borta sen länge..

Medlem

ser sjukt tråkigt ut.... ingen känsla alls att man kör en bil när han körde in i en annan bil så rörde ingen av bilarna på sig, det är som att köra en tank ser det ut som och sen är det förbannande autopåfyllande nitro så man bara trycker på nitro hela tiden istället för att spara och använda taktiskt.....

Medlem

Som på rälls nej tack, blir spyfärdig på sånna här spel som ser ut som att bilen går på rälls.
Kommer nog aldrig bli nått bra nfs dock gillar jag att dom lagt till att man kan ändra ljudet på bilen när man modifierar avgasröret men kommer aldrig köpa spelen så länge dom ser ut att gå på rälls/150km/h in i en kurva och bilen bara åker runt och bryr sig inte att de regnar eller nått. Sista nfs jag spela va need for speed most wanted från 2005, vissar ju hur bra denna serien har blivit när man inte köpt nått på 14 år, har provat några av dom nya med origin access men avinstallerar dom efter 10 min.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

snyggt kanske? ja men det ser väldigt arkad aktigt ut... typ som burnout.. :/ den gamla NFS känslan är ju borta sen länge..

NFS har alltid varit arkad.

Medlem
Skrivet av Maysay:

NFS har alltid varit arkad.

Ja men inte så här Arcade!
NFS brukade ha lite Realism i men nu 100% Arcade!
Jag har kört NFS sedans första NFS!
Sista "okej" NFS var nfs undercover.
Sedan blev det Burnout med NFS skin!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Jag var otroligt taggad när jag såg trailern men nu är jag besviken.. Den här idén med att man måste drifta för att svänga är bland de tråkigaste de kommit på. Likaså att bilen ska bränna däck så fort du bara rör fingret över gasen.

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja men inte så här Arcade!
NFS brukade ha lite Realism i men nu 100% Arcade!
Jag har kört NFS sedans första NFS!
Sista "okej" NFS var nfs undercover.
Sedan blev det Burnout med NFS skin!

Själv har jag aldrig spelat ett NFS-spel pga att det är realistiskt. Det är inget jag förväntar mig av ett NFS-spel. Precis som att jag inte förväntar mig att Doom eller att ett Ridge Racer-spel ska vara det. Jag vill inte ha realism.

EDIT: Det största problemet för mig gällande NFS-spelen är att jag tycker att de brukar droppa frames. Denna trailer verkar innehålla detta också. Så jag är lite försiktig.

Medlem

Tyvärr har jag inga förhoppningar på NFS längre efter att Ghost games misslyckats med alla deras försök hittils.

Om de åtminstone slutar med den horribla rubber-bandingen kanske det kan vara lite roligt att spela iaf. Fattar inte varför de tycker det är en bra ide

Gnällkuk

1h45m oredigerat gameplay.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av mrz1360100:

Jag var otroligt taggad när jag såg trailern men nu är jag besviken.. Den här idén med att man måste drifta för att svänga är bland de tråkigaste de kommit på. Likaså att bilen ska bränna däck så fort du bara rör fingret över gasen.

Vilket inte stämmer, kör du grip build är du snabbare genom att bromsa in i kurvorna och försöka hitta optimala vägen/apex.
Det är fortfarande arkad givetvis vilket innebär att handbroms/drift in i en viss typ av kurvtagning kommer vara snabbare.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Ja men inte så här Arcade!
NFS brukade ha lite Realism i men nu 100% Arcade!
Jag har kört NFS sedans första NFS!
Sista "okej" NFS var nfs undercover.
Sedan blev det Burnout med NFS skin!

Tror bara det är NFS Shift och Shift 2 som varit lite mindre arcade.
Men jag gillar inte de nya spelen sedan rebooten pga väldigt konstig fysik. Eller brist på fysik. Känns mer som olika modes. Först kör man in racing mode och om man sladdar går man över i drift mode. Ett system som jag tycker funkar halvbra.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

SHIT! Såg huuuuuuuuur...tråkigt ut som helst

Medlem

Gråter...

Sista riktiga NFS spelet var Road Challenge på PSX...
Underground var bra men därefter tappade det helt...

Gnällkuk

Jag är optimistisk och ser fram emot spelet, kommer utan tvekan göra det dag ett med deluxe via origin premiere. Värt att notera också är att Gamescom-builden vi har sett är ifrån april, så den är inte direkt dagsfärsk.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser inte direkt någon anledning att spela detta istället för Forza Horizon 4, men blir gärna motbevisad.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hahaha, såg ni vid 4:18 i klippet när en ambulans plötsligt spawnade in rakt framför en som man körde igenom som ett spöke.

Tycke spelet ser rätt så tråkigt ut. Dessa spel var personligen roliga som tonåring. Inge kul när det aldrig tar stopp o du kan mosa ner allt o alla som en fuqqin ångvält.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det ser ut att vara mindre än noll körkänsla i detta NFS också, det blir inget köp för min del.

Medlem

NFS Porsche var hur bra som helst vill jag minnas,efter den blev NFS bara sämre och sämre. Iofs 19 år sen den kom 🤔

Inaktiv
Skrivet av trickeh2k:

Värt att notera också är att Gamescom-builden vi har sett är ifrån april, så den är inte direkt dagsfärsk.

Visst, men det händer inga drastiska förändringar i mekaniken i en sån här stor produktion på några månader så spelet känns/ser ut i princip likadant idag vågar jag påstå.

Medlem

Fan alltså hur kan de inte fatta att catch up inte roligt. Det är ju samma polis som i förra NFS. Som av nån anledning är snabbare än nån annan bil "för att göra det utmanande"... Att man gör bort sig är ju vad som ska göra att man åker fast. Inte en tung jäkla Charger som rammar med magisk NOS boosting. Fler polisbilar är ju också vad som ska göra de svårt att komma undan. Finns ju en anledning varför de använder helikoptrar och koordination. NFS Payback var olidigt när man hade 10 polisbilar som uppförde sig som radiobilar med UFO prestanda. Tror man passar på detta spelet.

Gnällkuk
Skrivet av anon_119148:

Visst, men det händer inga drastiska förändringar i mekaniken i en sån här stor produktion på några månader så spelet känns/ser ut i princip likadant idag vågar jag påstå.

I det stora hela, japp. Poliserna kommer dock vara tuffare, de var tydligen nedskalade för demot. Skulle kunna tänka mig att de putsat på styrningen också... vi får se


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag har inte alls gillat de tre senaste NFS.
Har tyvärr avinstallerat dessa 3.
Men jag har alla NFS sedan början.


signatur

autograph

Medlem

Ser ut som Forza, eller tvärt om!?


signatur

autograph

Medlem

Väldigt ryckig styrning.
Det var förmodligen inte ratt som användes i klippet.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Ser ut som Forza, eller tvärt om!?

Tycker du? Tycker Forza Horizon ser och känns helt annorlunda. Betydligt smidigare körkänsla där. Inte lika ryckig som detta. imo


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Tycker du? Tycker Forza Horizon ser och känns helt annorlunda. Betydligt smidigare körkänsla där. Inte lika ryckig som detta. imo

Precis egentligen det jag menade.
Fast det var mest grafiken jag tänkte på, som en dålig kopia alltså.


signatur

autograph

Medlem

Intressant att poliserna kändes mycket bättre i hot pursuit än nu. Vissa saker utvecklas inte alls!

12
Skriv svar