Quiz – Vad kan du om generationens bästa spel?

Robot
Quiz – Vad kan du om generationens bästa spel?

Klockan klämtar för både PS4 och XBO. Vad kan du om några av konsolernas bästa spel?

#fz, #quiz


Medlem

5/5 men det var ju också ungefär vad jag spelat av dem så. Lagom är bäst

Medlem

5/10. Viktigaste var ju att man inte flunkade Witcher-frågan. Nu kan man ha hedern i behåll, ändå.

Medlem

4 av 10. Blir skamvrån för herrn.

Frilansare
Medlem

Inget From Software, inget Bethesda

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Du har spelat det mesta av det bästa. Bring it on, nextgen!

::::::::::::: Gick helt ok :::::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

8/10 Korrekta svar!
Du har spelat det mesta av det bästa. Bring it on, nextgen!

::::::::::::: Gick helt ok :::::::::::::

8/10 är väl mycket mer än okej?

Medlem

6/10 Korrekta svar!

Lagom koll, och lagom är ju ändå bäst.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

5/10 Korrekta svar!

Ni nämner generationens bästa spel, och utelämnar Ghost of Tsushima? Tssk.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av TråkigtLärd:

8/10 är väl mycket mer än okej?

I'm trying to be ödmjuk. Hehe, brukar skriva att det gick helt ok vid 7-8 i poäng. 9-10 riktigt bra. 6 och under så där.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Farornas Konung

4/10. Och då har jag spelat nästan alla spelen (mer eller mindre).
Inte min finaste stund!

Medlem

3/10 Flera av dessa jag inte lirat. Svarade fel på dem jag lirat med så. Lägger väl inte så mycket meningslöst på minnet. 😎 White Orchard... Jag lirade bokstavligen Witcher 3 en andra omgång i år... Är väl senil.

Medlem

8/10


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

4/10 skäms lite. Men min favorit denna generation var inte med. Bloodborne

Avstängd

Inte undra på det gick dåligt för mig. Väldigt få av dessa som jag håller som generationens bästa


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

I'm trying to be ödmjuk. Hehe, brukar skriva att det gick helt ok vid 7-8 i poäng. 9-10 riktigt bra. 6 och under så där.

Bryta mot jantelagen är dödsfarligt 😊.
Så. Det är bäst att vara ödmjuk.

Medlem

1/10 Korrekta svar! Och 360:n går bra, antar vi?

Kunde bara den om the Witcher.

Volvo 360?

Medlem

7/10 lite hänger man ju med 🙂

Medlem

8 av 10. Bara fel på frågorna om Cuphead och Witcher 3. Inte illa.

Medlem

5 av 10. Mellanmjölk... jag får komma igen i nästa quiz.

Testpilot

6/10 Korrekta svar!

Lagom koll, och lagom är ju ändå bäst.

Medlem

7/10, kul quiz den här veckan!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

1/10. Nej, min xbox mår inte bra......

Kan inte minnas att jag haft nån


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Fragtjuv

Det blev 7/10 den här veckan och det är jag nöjd med :D.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

8/10 Korrekta svar!
Du har spelat det mesta av det bästa. Bring it on, nextgen!

Medlem

7 av 10
"Du har spelat det mesta av det bästa"
Öh... faktiskt inte

Har bara spelat Witcher 3, halva Divinity 2 (som jag svarade fel på), och en timma Cuphead av de som var med på listan.

Medlem

7/10. Missade de tre första men sen gick det bättre.

Medlem

Varför finns det inget GTA? Är inte GTA5 det största spelet för den där generationen?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

jbx
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför finns det inget GTA? Är inte GTA5 det största spelet för den där generationen?

Nope, det var förra generationen.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

12
Skriv svar