Assassin's Creed-serie kommer till Netflix

Robot
Assassin's Creed-serie kommer till Netflix

Live action-serie bekräftas, och animeprojekt finns också i planerna.

#assassins-creed, #netflix


Medlem
Ambassadör
Xbox

Ooh, mycket fränt!


signatur

Jump in.

Medlem

Trevligt.

De har även släppt en bild från inspelningen, där huvudkaraktärerna är på språng


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Kan bli bra. Kan bli dåligt.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Avstängd

Grymt!
Filmen var hemsk så hoppas detta blir bättre.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Det är ju verkligen en IP som det inte borde svårt att göra till live action. Får hoppas att detta blir bättre än filmen.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Kan bli bra. Kan bli dåligt.

Dig lurar man inte!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Gustav Höglund:

Kan bli bra. Kan bli dåligt.

Du glömde lagom. Det bästa.


signatur

En Bamseponny av folket

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Gustav Höglund:

Kan bli bra. Kan bli dåligt.

Medlem

Kul med mer live action baserat på bra spel, anime skräpet kan de behålla dock men förstår att det är billigt att massproducera och det är trots allt det allra mesta på Netflix, mass producerat skräp

Skrivet av Dergo218:

Kul med mer live action baserat på bra spel, anime skräpet kan de behålla dock men förstår att det är billigt att massproducera och det är trots allt det allra mesta på Netflix, mass producerat skräp

Inte Cobra Kai!

Medlem
Gnällkuk

Ohh... spännande! Jag tror helt klart på att det passar sjukt mycket bättre som en tv-serie än långfilm.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av Dergo218:

Kul med mer live action baserat på bra spel, anime skräpet kan de behålla dock men förstår att det är billigt att massproducera och det är trots allt det allra mesta på Netflix, mass producerat skräp

Finns ju massvis med bra saker som är Netflix-producerat. Om man inte gillar anime är ju en smaksak förstås men måste säga att när det kommer till egenproducerade filmer och serier så ligger Netflix rätt högt upp på min lista.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

För er som säger att Netflix är skräp, Netflix är hittills bäst. Det finns väldigt bra både hög och låg budget serier. Det finns för serier för alla smaker till och med Bollywood medan dom andra har ett par enstaka.

Gärna. Tror en TV-serie kommer bli bättre än en långfilm. Frågan är väl hur de ska lösa det tekniska. De får göra som Disney gör med "The Mandalorian", använda sig av Unreal Engine och skapa fantastiska, historiska platser.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir skräp. Såklart


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Fick dem idén till en serie efter den strålande filmen?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Den enda serien eller filmen som är baserad på ett spel OCH som inte har floppat totalt är väl ändå The Witcher. Men hur många andra misslyckanden finns det? Der är väl ingen som känner att Resident Evil rullarna ligger på nått annat än ostnivå. Känns som Netflix fick lite hybris nu. Oddsen är ju ändå rätt dåliga.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Fick dem idén till en serie efter den strålande filmen?

Jag tyckte filmen var jättebra. Hoppas den blir som den.

Skrivet av Lord Backstab:

Den enda serien eller filmen som är baserad på ett spel OCH som inte har floppat totalt är väl ändå The Witcher. Men hur många andra misslyckanden finns det? Der är väl ingen som känner att Resident Evil rullarna ligger på nått annat än ostnivå. Känns som Netflix fick lite hybris nu. Oddsen är ju ändå rätt dåliga.

Du får separera dina äpplen och päron nu. Flopp = ekonomisk förlust, få ser filmen, etc, etc. Med tanke på antalet RE filmer de gjorde, så floppade de inte. Ostiga? Utav bara helvete. Men inte floppar. Tex Warcraft filmen, en HEMSK film. $160,000,000 budget. Den drog in ca $422,000,000. Ostig? Ja. Dålig? Ja. Flopp? Inte ekonomiskt eller antal visningar iaf...


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:

Jag tyckte filmen var jättebra. Hoppas den blir som den.

Du får separera dina äpplen och päron nu. Flopp = ekonomisk förlust, få ser filmen, etc, etc. Med tanke på antalet RE filmer de gjorde, så floppade de inte. Ostiga? Utav bara helvete. Men inte floppar. Tex Warcraft filmen, en HEMSK film. $160,000,000 budget. Den drog in ca $422,000,000. Ostig? Ja. Dålig? Ja. Flopp? Inte ekonomiskt eller antal visningar iaf...

Det är en väldigt bra poäng, för det styr ganska mycket vad som görs sen och vad som satsas på. Tomb Raider med Alicia Vikander tyckte jag var en riktigt pungspark mot Tomb Raider serien, det gjorde ont att se den. Kostade ca $100 miljoner att göra, drog in ca $275 miljoner. Hade filmerna gjorts mer som vi tv-spels fans velat kanske de hade dragit in mindre pengar, eller mer, vem vet.

1
Skriv svar