Crusader Kings 3 till konsoler verkar ha åldersmärkts i Taiwan

Robot
Crusader Kings 3 till konsoler verkar ha åldersmärkts i Taiwan

Skulle det göra sig bra med handkontroll?

#Crusader-kings-3, #Paradox


Medlem

Har säkert med att göra den unde,,, menar hemska incesten i spelet.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Känns inte direkt som ett spel som passar så bra till konsoll men samtidigt så finns ju Stellaris till konsol och vad jag hört så har de fått till det riktigt bra med kontroller m.m.

Medlem

Åh – hoppas, hoppas, hoppas! Och om det är en åldersmärkning som läckt så betyder det väl att det snart är dags för släpp? Tycker både Cities: Skyline och Stellaris funkar fint med kontroll så borde inte alls vara omöjligt.

Medlem
Skrivet av pizzathehut:

Åh – hoppas, hoppas, hoppas! Och om det är en åldersmärkning som läckt så betyder det väl att det snart är dags för släpp? Tycker både Cities: Skyline och Stellaris funkar fint med kontroll så borde inte alls vara omöjligt.

Plus att både Playstation och Xbox konsolerna har stöd för mus och tangentbord. Använder dem även det stödet så är det ju ännu bättre

Skribent
Skrivet av Lasrod:

Känns inte direkt som ett spel som passar så bra till konsoll men samtidigt så finns ju Stellaris till konsol och vad jag hört så har de fått till det riktigt bra med kontroller m.m.

Stellaris är ju inte helt optimalt, men de funkar definitivt tillräckligt bra. Så jag tror att CK kan fungera minst lika bra med handkontroll.


signatur

"Writer and Fighter"

Ambassadör
Xbox

Stämde ju mycket riktigt! Kommer till Xbox Game Pass på konsol direkt vid release också.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Stämde ju mycket riktigt! Kommer till Xbox Game Pass på konsol direkt vid release också.

Hurra! Här ska byggas incest-dynastier!

1
Skriv svar