The International 10!

Medlem
The International 10!

Har vi ingen som är lika bra (och intresserad) som Shaade (stavning på ditt nick? ) är på CS som kan göra en mäktig tråd om Ti10 som har börjat! Saknar coverage på fz!

Kanske bara är jag som är intresserad av dota här på fz iofs <\3

Medlem

Intresset för DotA generellt är tyvärr väldigt lågt i Sverige, har jag insett. Både här på FZ och Sweclockers är det väldigt lite respons på allt kring DotA


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Intresset för DotA generellt är tyvärr väldigt lågt i Sverige, har jag insett. Både här på FZ och Sweclockers är det väldigt lite respons på allt kring DotA

Synd! Hade hoppats på lite trevliga diskussioner om dota!

Medlem

Jag följer TI så mycket som jag kan men det är som Dunder säger, Fz's användare är nog fel målgrupp för ett spel som Dota och Sverige överlag verkar ha ett svagt intresse för ett spel som enligt mig är grymt kul att titta på som Esport!

Medlem

Har ni följt med kring rum-dramat? Haha känns så himla dåligt för en 40+ million dollar tourney . Att det blev som det blev med publiken kan ju inte hjälpas, men vissa av hotellrummen dom spelar gruppspel ifrån var skrattrerande. Men det redde ut sig tror jag?

Medlem

Spelar inte själv längre men Ti kollar jag på varje år, planen att dra ner till Rumänien till veckan och kolla men den gubben gick inte...

Skrivet av bulleboss:

Har ni följt med kring rum-dramat? Haha känns så himla dåligt för en 40+ million dollar tourney . Att det blev som det blev med publiken kan ju inte hjälpas, men vissa av hotellrummen dom spelar gruppspel ifrån var skrattrerande. Men det redde ut sig tror jag?

Måste ha missat, vad för drama?

Medlem
Skrivet av janssonn:

Spelar inte själv längre men Ti kollar jag på varje år, planen att dra ner till Rumänien till veckan och kolla men den gubben gick inte...

Måste ha missat, vad för drama?

De lite lägre rankade lagen fick minst sagt tvivelaktiga rum att spela ifrån

https://twitter.com/Team__Spirit/status/1445037012449439749


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Finaldags idag! Får heja lite extra på Secret med sista svensken Zai fortfarande kvar i tävllingen


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Länk till coverage?

Medlem
Skrivet av JRico:

Länk till coverage?

Här har du tourneytråd på reddit.

https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/q9sd07/the_internatio...

Spännande idag! Team Spirit årets överraskning!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Här har du tourneytråd på reddit.

https://www.reddit.com/r/DotA2/comments/q9sd07/the_internatio...

Spännande idag! Team Spirit årets överraskning!

Tackar!

Medlem

Följer inte DotA alls, men spanar in vissa matcher under TI när det sker då och då, speciellt när det är svenskar med som kör.

Men såg finalen då det var ett underdog-lag som körde, riktigt bra final, bara att gratulera Team Spirit.

Följde det från DraySWE's stream, på svenska, var trevligt och bra castat.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar