Playstation 5 - Spana in 10 minuter GTA V-gameplay med ray-tracing

Robot
Playstation 5 - Spana in 10 minuter GTA V-gameplay med ray-tracing
Medlem

Hur mycket jag än försökte så såg jag inga spår av ray tracing.

Gnällkuk

Vilken härlig kontrast när allt vatten speglas och vattenpölarna har blivit mindre insjöar, men vi har fortfarande extremt lågupplösta statiska bilder som insidan av ett fönster. Vattnet kändes bara överdrivet?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tråkigt att spelet verkar lida av stora FPS problem, det vart ju tyvärr ingen höjdar port direkt😔
Skulle inte förvåna mig ifall de fortfarande använder CPUn för att sköta komprimeringen emellan VRAM och SSD, 27 sekunder är ju väldigt slött samtidigt som systemet verkar ha svårt att pressa FPS, vilket förmodligen kunde gått bättre om det nu är CPUn som flaskar.

Medlem

4:e gången? menar du inte 12:e?

Medlem

Inser när jag ser videon hur mycket roligare det är att bara dra runt i världen jämfört med Red dead redemption 2. Gillade RDR2 men ledsnade tyvärr, har aldrig orkar ta mig igenom det.

Blev sugen på GTA V igen nu.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur mycket jag än försökte så såg jag inga spår av ray tracing.

Tydligen bara ray-traced shadows. Kollar man efter det så syns det.

Medlem

Tycker då vatten (regn, hav och pölar) samt bilreflektioner (visserligen främst på natten) aldrig sett bättre ut i spelet! Blir definitivt ett köp (till)!

Medlem

Ser väldigt.. gta 5 ut.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Ingenting är värt ett fjärde köp. (Har bara köpt Skyrim 3 gånger)


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

har tittat på en hel del GTA RP / nopixel på sistone och tycker det ser bra mycket bättre ut än det gör här. kör dom med en massa grafikmoddar och grejer kanske? eller ser ett maxat GTA på PC helt enkelt mycket bättre ut? antog att PS5 versionen skulle vara likvärdig.

Avstängd

Nej. GTA V var värt 1 köp. Inte fler.

Medlem

Hade ju redan köpt det till PS4 så att betala 110:- för en uppgradering känns helt klart värt det. Jag börjar ju nu om från noll med snyggare spel. Jag har faktiskt ALDRIG spelat klart det. Så nu ska jag få tummen ur r#ven och genomföra det som det nya spel det ju är för mig.

Medlem

Hadde man kunnat betala en hundring för en upgradering av sitt ps4 gta 5 cd skiva till sitt ps5 Digital Edition hadde jag gjort det för har bara spelat halva. Men sej det gick inte. måste ha en ps5 med Disk läsare för det ska funka. Skamligt dåligt att en spel maskin inte klarar något så banalt...

Medlem

Hhaha ser ju ut som GTA 4. Fiasko.

Medlem
Medlem

Köpte det och är nöjd, ingen mega skillnad, men helt klart en välkomnen uppgradering. En hunka är inte mycket att grina om.


signatur

World of Warcraft förgyller livet

Medlem

Bokeh-ish blur i bakgrunden är svårt osexigt.


signatur

1338 - One Step Above

1
Skriv svar