Medlem

Det här ändringarna är bra och jag ser fram emot dem. Bra när företag lyssnar på kritik och gör ändringar därefter.
Men även om dessa ändringar hade släppts dag 1 eller 2 så hade det knappt påverkat mitt nöje med spelet senaste två veckor.
Kanske hade jag haft 137 bilar istället för 125. Och lite mer pengar i kassan. Men äh.

Medlem

Är väl knappast besviken jag köpte spelet men har väl egentligen tänkt att bara låta det sitta nu i ett par månader medans man vänter på mer content. Jag köpte Gran Turismo Sport något år sedan och var extremt positivt överaskad av hur mycket jag gillade det, men inser det var efter år av olika updates.

Medlem

Hade en vän över den helgen spelet kom ut. Vi körde igenom hela cafet, alltså hela spelet mer eller mindre.

Finns dock massor att göra efter att cafet är slut. Länge sen man faktiskt hade så roligt i ett spel tillsammans med en polare. Vi körde vartannat race typ. Riktigt trevligt spel.

Synd bara att det var så svårt att få cr i början men nu efter senaste patchen är hela spelet på topp.

Medlem

Nu har jag lirat 2 dagar och kommit en bra bit in i spelet.
Kör med en G29-ratt. Är lite besviken på detaljnivån på FFBn då Curbs knappt känns öht och asfalten verkar helt jämn.
Inte alls lika hoppande och studsande som tex att spela PC2/AMS2 eller ACC på PCn.

Är väl kanske inte allt för många inställningar att pilla på men vad har ni själva känt är en mest detaljerad inställningar?

Någon som har kört genom hela Café-läget förresten. Är det värt att köpa sig en GT3-bil själv eller får man en hög av dem senare?
Annars lika bra att investera i sina favorit GT3-bilar redan när man har pengarna tänkte jag.

Inaktiv
Skrivet av SSidde:

Nu har jag lirat 2 dagar och kommit en bra bit in i spelet.
Kör med en G29-ratt. Är lite besviken på detaljnivån på FFBn då Curbs knappt känns öht och asfalten verkar helt jämn.
Inte alls lika hoppande och studsande som tex att spela PC2/AMS2 eller ACC på PCn.

Är väl kanske inte allt för många inställningar att pilla på men vad har ni själva känt är en mest detaljerad inställningar?

Någon som har kört genom hela Café-läget förresten. Är det värt att köpa sig en GT3-bil själv eller får man en hög av dem senare?
Annars lika bra att investera i sina favorit GT3-bilar redan när man har pengarna tänkte jag.

Du kan i Sport-läget välja att skriva kontrakt med en biltillverkare och få tillgång till två bilar.
En Gr.3 och en Gr.4.
Du äger inte bilarna men har tillgång till dom tills säsongen är slut.

Inaktiv

Ett litet tips är att köpa en Dodge SRT Tomahawk X VGT för en miljon CR. Den har en PP på över 1300.
Det kan du justera så den hamnar under 600 PP. Då kan du köra Tokyo Expressway World Touring 600 som ger dig över 800000 Cr per race, 12 varv som tar ca 18-20 minuter.

Skriv svar