Vinn två Dreamhack-biljetter!

Robot
Vinn två Dreamhack-biljetter!

Tävla om specialplatser från Bethesda och Microsoft.

#bethesda, #dreamhack, #xbox


Medlem

När livets spår jag går, böljande dagar och nätter med jobb och knåp. En rastplats jag söker, hoppas den kommer. Jönköping är vackert såhär års, tar med min sambo då hon delar intresset av dataspråk. För det var så vi först sågs.

Medlem

Har ingen tjej, men det är en tjej som ser jävligt bra ut som vill dit och jag sa efter att jag läste detta att om jag fixar 2 biljetter då får du bli min dejt dit...
Hon sa ja
Så ni kan vara min chans till en dejt... Förstår ni vad som står på spel? I mitt huvud så är det vovve villa volvo redan....

Medlem

Om jag vinner så tar jag med min son för kvalitetstid tillsammans. Jag vet inte vem av oss som skulle bli lyckligast. Men han kommer inte behöva skämmas över mina gib-skills i alla fall!

Medlem

Jag är en första generationens gamer, första generationens esport:are med EYEBALLERS som precis gjorde officiell comeback. Nu ska jag och grabben som blir uppfostrad av en gaming pappa på vårt första DH ihop här i hemstaden Jönköping, vore gött med lite tickets

There can be only one !

Jag och min 11 årige son måste vinna för vi förtjänar det !


signatur

"In To The Void "

Medlem
Skrivet av Alko:

Har ingen tjej, men det är en tjej som ser jävligt bra ut som vill dit och jag sa efter att jag läste detta att om jag fixar 2 biljetter då får du bli min dejt dit...
Hon sa ja
Så ni kan vara min chans till en dejt... Förstår ni vad som står på spel? I mitt huvud så är det vovve villa volvo redan....

Fan vilket ansvar du vilar på fz's axlar 😀

Det var längesen jag var på Dreamhack så om jag skulle vinna dessa skulle jag ge bort dessa till mina barns 2 speltokiga kusiner som är 16 och 12 år gamla.
Fina minnen från Jönköping som alla borde få njuta av.

För att jag har aldrig varit där.

Medlem

Jag och min fru får snart barn och tiden efter födseln får man lägga vissa intressen så som spelande lite "vilande" ett tag för man kommer ha händerna fulla med annat. Då skulle dessa två biljetter vara perfekta för mig och min fru som båda har ett intresse för spel som sista större aktiviteten innan förlossningen, och det hade varit extra kul om det innefattade just Dreamhack!😊

Medlem

I am the walrus


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Jag skulle vilja ta med mig min 7-åriga son som fyller år den 23 juni. Han har börjat visa ett stort intresse utav datorer och spel, precis som jag när jag var i hans ålder. Så en hel helg på dreamhack med honom hade varit en stor upplevelse och en dröm, och inte minst för mig då jag får visa min stora passion och hobby med honom. Då jag aldrig har varit på dreamhack förut och bor nu sedan 2014 i Småland så skulle det vara sagolik helg!

Medlem

Brorsan ordnar lan titt som tätt i den lilla staden vi bor i för kidsen. Hade varit roligt att bjuda han på ett.

Medlem

Jag skulle vilja gå med mitt äldsta barn då han äntligen har börjat få intresse för att spela. Hade varit skoj att visa hur man spelade mot andra när man var yngre. På LAN var den enda gången man inte hade föräldrarna på sig att stänga ner modemet, de hade så svårt att förstå att man kunde ha kul på internet.

Medlem

Jag minns när dreamhack handlade om nördar som fildelade spel, film mm, kodade demos o käka overkligt mkt pizza haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Senast jag var på Dreamhack var sommaren 2010. Jag anordnade och fixade 3 st resor från Fagersta ner till Jönköping.
Var väldigt mycket ansvar och jobb med bokningarna, bussresorna och se till så alla trivdes.

Vore kul att få åka ner solo med min storebror som har kommenterat här ovan dessutom. employed

Medlem

Var där för en herrans massa år sedan. Har ett så himla fint minne av när någon hyfsad stor artist skulle upp och köra en vända på scenen. Artisten i fråga var nog mer van vid publiker som diggade loss och moshpits och liknande, men denna gången fick han som svar ett 100tal nördar som bara stod där och stirrade medan han försökte allt va han kunde för att få till iallafall en gungning i havet.

Jag och mina vänner samt resten av nördarna hade aldrig kommit i kontakt med några situationer som inte innefattande sitta vid dator och gamea.

Vill minnas att det blev brytpunkten i mitt liv som fick mig att utforska världen utanför datorskärmen. Har idag 1 dotter som jag skulle vilja ta med dit och visa hur min värld såg ut förr. Samt se om det fortfarande är lika stel stämning i publikhavet vid stora scen.

Medlem

Att få åka till Dreamhack och uppleva en helt unik LAN-atmosfär tycker jag alla gamers ska få chansen att göra. Min ena spelkompis har aldrig varit där tidigare och att få visa honom Dreamhack skulle vara väldigt kul!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Hade jättegärna velat åka till Dreamhack med min bästa kompis Emma. Vi har önskat att få åka till Dreamhack sen vi var 15-16 år gamla, det var då vi började med datorspel. Vi är också väldigt intresserade av cosplay så det skulle vara drömmen att få uppleva det på Dreamhack. Samt personligen skulle sett fram emot att få träffa alla vänner som man har på discord ^_^

Medlem

Egentid för gaming bort ifrån familjen några dagar, ja tack!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

För att jag är 46 och aldrig kunnat/hunnit åka på Dreamhack.

Medlem

För att jag aldrig varit på Dreamhack i hela mitt liv.. och då bor jag ändå i staden allt ”startade”, iallafall LAN-biten


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jag är småbarnsfar till en 1-åring och en 4-åring. Hjälp.

Medlem

För jag har varit väldigt ensam och isolerad dom senaste 4 åren och skriker inombords för att träffa likasinnade människor. samt att om jag skulle ha köpt biljetterna och boende + allt extra men märker att allt tillsammans blir alldeles för mycket för min lilla ekonomi.

1
Skriv svar