Moddare tar din katt till Stray, mot betalning

Robot
Moddare tar din katt till Stray, mot betalning

Du får också ställa dig i kö.

#stray

Inaktiv

Har haft mina katter med i The Sims 3 en gång i tiden.
Där kunde man om man ville måla i vilka färger man ville ha på sin katt och då målade jag exakt vart deras fläckar var med mera så de såg typ exakt ut som mina katter när de var färdiga.

KoP
Medlem

Tacka vet jag tiden då det var enkelt att modda in sig själv (gratis) i spel såsom Hired Guns och GTA 3. Det fanns färdiga templates i någon mapp sen var det bara till att modifiera dom i Deluxepaint/Photoshop.

Avstängd

Hahahaha lame.

Medlem

Något jag märkt med mig själv är att så fort jag tittar på fågelvideos eller leker med en virtuell fågel i ett spel, så får jag dåligt samvete att jag inte istället leker med papegojan vi har hemma.

Kanske någon som känner samma med katter, men dom är väl mer nöjda med att vara själva.

Medlem

Det här är ju något spelskaparen bakom Stray borde ta till sig och göra ett "creation mode" där du i början av spelet får välja karaktär/katt i bäst smak av vad du vill ha som en DLC eller något. Eller köpa katt skins DLC pack.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Känns som en juridisk gråzon att ta betalt så?

Either way kunde han inte bara göra dom 10 vanligaste kattraserna och släppa?
Det är ju inte gigantisk skillnad i utseende individuellt så.

Either way, är ju att göra en modell bara.

Jag kan modda in din katt om swishar 400 (4 real) [alltså 4 real 4 real.. behöver pengar du får joxet före swishen :P]

signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Känns som en juridisk gråzon att ta betalt så?

Either way kunde han inte bara göra dom 10 vanligaste kattraserna och släppa?
Det är ju inte gigantisk skillnad i utseende individuellt så.

Either way, är ju att göra en modell bara.

Jag kan modda in din katt om swishar 400 (4 real) [alltså 4 real 4 real.. behöver pengar du får joxet före swishen :P]

Allt han gör blir ju tillgängligt på nexusmods oavsett verkar det som, så det är bara att vänta på att andra pröjsar isåfall

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Allt han gör blir ju tillgängligt på nexusmods oavsett verkar det som.

Ja, isåfall..

Men om så är fallet varför gör han inte lite katter och gör dom tillgängliga, då?

Seriöst, ändå... Är allt som krävs för att man ska bli rapporterad om på den största sajten om spel i SVERIGE att man SÄGER att man ska göra kattmodeller, om folk betalar?

Jesus christ

Jag hade klagat "ööh, nyhetstorka?" om rapporten handlade om att han faktiskt släppt minst 20 stycken redan...

En snubbe har sagt han ska modellera katter åt folk om han får betalt
-"Vilken snubbe? Typ fucking.. Banksy?!"
-"Nä.. Nån snubbe bara.. Han kallar sig NorskPL på ett forum"

Stop the goddam presses

signatur

Medlem

Det är inte ens lika sämst som om nån random hade sagt att hen skulle göra en viss mod till ett spel om jag får betalt av folk...
Det är nån random som säger att han ska göra en modell till ett spel om han får betalt av folk.

signatur

Inaktiv

Hemskt när folk ska ha betalt för sin tid och sitt arbete, sånt ogillas starkt!!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Hemskt när folk ska ha betalt för sin tid och sitt arbete, sånt ogillas starkt!!

Ja, otroligt girigt att inte arbeta gratis!

signatur

“Silence is golden, but duct tape is silver”

1
Skriv svar