Moddare tar din katt till Stray, mot betalning
Något jag märkt med mig själv är att så fort jag tittar på fågelvideos eller leker med en virtuell fågel i ett spel, så får jag dåligt samvete att jag inte istället leker med papegojan vi har hemma.
Kanske någon som känner samma med katter, men dom är väl mer nöjda med att vara själva.
Det här är ju något spelskaparen bakom Stray borde ta till sig och göra ett "creation mode" där du i början av spelet får välja karaktär/katt i bäst smak av vad du vill ha som en DLC eller något. Eller köpa katt skins DLC pack.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Känns som en juridisk gråzon att ta betalt så?
Either way kunde han inte bara göra dom 10 vanligaste kattraserna och släppa?
Det är ju inte gigantisk skillnad i utseende individuellt så.
Either way, är ju att göra en modell bara.
Jag kan modda in din katt om swishar 400 (4 real) [alltså 4 real 4 real.. behöver pengar du får joxet före swishen :P]
subterranean homesick alien
Känns som en juridisk gråzon att ta betalt så?
Either way kunde han inte bara göra dom 10 vanligaste kattraserna och släppa?
Det är ju inte gigantisk skillnad i utseende individuellt så.
Either way, är ju att göra en modell bara.
Jag kan modda in din katt om swishar 400 (4 real) [alltså 4 real 4 real.. behöver pengar du får joxet före swishen :P]
Allt han gör blir ju tillgängligt på nexusmods oavsett verkar det som, så det är bara att vänta på att andra pröjsar isåfall
Allt han gör blir ju tillgängligt på nexusmods oavsett verkar det som.
Ja, isåfall..
Men om så är fallet varför gör han inte lite katter och gör dom tillgängliga, då?
Seriöst, ändå... Är allt som krävs för att man ska bli rapporterad om på den största sajten om spel i SVERIGE att man SÄGER att man ska göra kattmodeller, om folk betalar?
Jesus christ
Jag hade klagat "ööh, nyhetstorka?" om rapporten handlade om att han faktiskt släppt minst 20 stycken redan...
En snubbe har sagt han ska modellera katter åt folk om han får betalt
-"Vilken snubbe? Typ fucking.. Banksy?!"
-"Nä.. Nån snubbe bara.. Han kallar sig NorskPL på ett forum"
Stop the goddam presses
subterranean homesick alien
Hemskt när folk ska ha betalt för sin tid och sitt arbete, sånt ogillas starkt!!
Ja, otroligt girigt att inte arbeta gratis!
“Silence is golden, but duct tape is silver”