Fanskapad Unreal Engine 5-trailer för hur Indiana Jones-spelet skulle kunna se ut

Robot
Fanskapad Unreal Engine 5-trailer för hur Indiana Jones-spelet skulle kunna se ut
Medlem

Oj! Kan man göra ögon-godis i UE5?!😏

Ser fint ut dock...

Medlem

Som alla andra UE5-videos så är det ju generellt sett rätt snyggt, men designen är väl... sådär.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Nej, vill inte ha en Tomb Raider-klon, men tror Machine Games kommer klara det galant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett fanskap till fanskapande.

Medlem

Alltså kul att folk gör saker. Men det är bara...typ generiskt som fan, med lite musik.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Logga embossad i photoshop satte standarden på hela videon.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Backloggens befriare
Skrivet av Johanoffline:

Ett fanskap till fanskapande.

Haha, ja jag läste "Fanskapet till Unreal Engine 5" först ;D


signatur

Ad hoc addendum

Avstängd

Nej, så här hade inte Indiana Jones kunna se ut, Detta är bara nån random video där någon har skapat en miljö möjligtvis inspirerat från Indiana Jones. Finns tusentals av dessa videos så vet inte varför ni valde just denna, verkligen inget märkvärdigt.

Medlem

Grafiken har mycket liten betydelse. Allt under 120 fps går bort

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Haha, ja jag läste "Fanskapet till Unreal Engine 5" först ;D

Hahaha, samma.

Medlem

Tveksamt om Bethesda kommer använda UE5. Lär bli ID-tech 7 eller creation engine. Såg snyggt ut hur som helst.
Quakecon starar ju snart, finns det en chans att de visar upp något nytt om indie där? https://quakecon.bethesda.net/en/schedule/


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

orelaterat, men på tal om fanskapat

Medlem
Skrivet av magma:

Tveksamt om Bethesda kommer använda UE5. Lär bli ID-tech 7 eller creation engine. Såg snyggt ut hur som helst.
Quakecon starar ju snart, finns det en chans att de visar upp något nytt om indie där? https://quakecon.bethesda.net/en/

Det är inte ens tveksamt, klart man kommer använda idtech, machine games jobbar ju inte med unreal.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk
Skrivet av FejkFejksson:

Alltså kul att folk gör saker. Men det är bara...typ generiskt som fan, med lite musik.

Låter som 95% av allt som finns på TikTok.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Låter som 95% av allt som finns på TikTok.

Det stämmer säkert


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Underbart att se skattkammaren i Petra med extremt detaljerade texturer. Man blir verkligen påmind om hur grymt ett modernt Indiana Jones spel kan vara.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Haha, ja jag läste "Fanskapet till Unreal Engine 5" först ;D

Skulle ju kunna undvikas genom att ändra rubriken till:

Fans skapar Unreal Engine 5-trailer för hur Indiana Jones-spelet skulle kunna se ut

Men fanskapet blir väl inte lika roligt då.

1
Skriv svar