Nämen? Machinegames tycks söka folk till Wolfenstein 3

Robot
Nämen? Machinegames tycks söka folk till Wolfenstein 3

Uppsala-studion jobbar även på Indiana Jones.

#machinegames, #wolfenstein, #wolfenstein-3


eld
Medlem

Hoppas de klämmer in "Det var fri frakt!" som ett easteregg någonstans!

Medlem

Ja, tack!

Ettan, expansionen och tvåan var riktigt trevliga.

Medlem

Deras reboot var fantastiskt roligt, sen har det tyvärr bara gått utför...

Medlem

Jag hoppas detta är en reboot.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Deras första spel i serien var fantastiskt. Tvåan orkade jag inte ens spela klart


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Deras första spel i serien var fantastiskt. Tvåan orkade jag inte ens spela klart

Tvingade mig att slutföra den ganska nyligen.
Fattar inte hur de lyckades göra allt, förutom grafiken, sämre!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Har 3 vänner som jobbar/har jobbat på Machine games. Just nu är det bara Indiana som gäller. En polare konsultar för 1000kr/timmen på heltid. Stoppar in alla pengar i sitt egna spelföretag. Så efter Indiana kommer dom ha råd att inte göra nåt och bara koda på sitt egna projekt flera år. Han jobbade innan på Dice i Los Angeles och skrev typ hela multiplayern till Medal of Honor själv för EA klara inte av det...

Medlem

Wolfenstein 3 updated for a modern audience.
Bye

Medlem

Jag gillade the new order men efter det gick allt utför...
Inget slår dock Return to Castle Wolfenstein.

Så fort jag tänker på indiana jones så tänker jag på the infernal machine, var riktigt kul på sin tid!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av robbis:

Har 3 vänner som jobbar/har jobbat på Machine games. Just nu är det bara Indiana som gäller. En polare konsultar för 1000kr/timmen på heltid. Stoppar in alla pengar i sitt egna spelföretag. Så efter Indiana kommer dom ha råd att inte göra nåt och bara koda på sitt egna projekt flera år. Han jobbade innan på Dice i Los Angeles och skrev typ hela multiplayern till Medal of Honor själv för EA klara inte av det...

Låter doxxit detta btw.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Låter doxxit detta btw.

huh?

Medlem
Skrivet av robbis:

Äh, tänkte mest att din polare kanske inte ville bli identifierad, rätt lätt med din beskrivning. Men det är mellan er


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Åh hoppas! Tycker båda spelen är spelglädje deluxe. Precis rätt sätt att tackla Wolfenstein. Over the top action, förvånansvärt bra stealth om du väljer den spelstilen och underbart röj om du bara vill kötta. Galna karaktärer och fantastiska cut scenes. Hur ofta får vi se en gravid kvinna med tuttarna i vädret, badandes i blod på knä med dubbla maskingevär skjuta nazister som ett fullblodsproffs <3 Ge mig en del tre/avslutning.

I det här fallet kommer nog deras spel vara bättre än "The Dial of Destiny".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kändes rätt färdigt efter 2an. Jag hoppas de gör något mer i stil med old blood om de ska fortsätta.

Medlem
Skrivet av eld:

Hoppas de klämmer in "Det var fri frakt!" som ett easteregg någonstans!

Förstår inte. Vad menas med det?

Skrivet av Jozo:

Deras reboot var fantastiskt roligt, sen har det tyvärr bara gått utför...

Skrivet av marsson90:

Deras första spel i serien var fantastiskt. Tvåan orkade jag inte ens spela klart

Skrivet av Castor.T:

Tvingade mig att slutföra den ganska nyligen.
Fattar inte hur de lyckades göra allt, förutom grafiken, sämre!

Vad synd att ni tycker det. Själv anser jag att 2an till o med var bättre välgjorda 1an. The Old Blood var något sämre anser jag och 4an med de maskulina tvillingarna ännu sämre. Mest på grund av att det var co-op då jag föredrar singel-player spel.

Skrivet av robbis:

Har 3 vänner som jobbar/har jobbat på Machine games. Just nu är det bara Indiana som gäller. En polare konsultar för 1000kr/timmen på heltid. Stoppar in alla pengar i sitt egna spelföretag. Så efter Indiana kommer dom ha råd att inte göra nåt och bara koda på sitt egna projekt flera år. Han jobbade innan på Dice i Los Angeles och skrev typ hela multiplayern till Medal of Honor själv för EA klara inte av det...

Tack för infon mannen. Alltid spännande att höra inside info från företagen. Allvarligt alltså!

Skrivet av Krabban77:

Wolfenstein 3 updated for a modern audience.
Bye

Usch ja... Det blir väl som EA o deras jävla Battlefield där asiatiska o färgade kvinnor springer runt på slagfältet o krigar med maskingevär under 1914-1918 & 1940 talet. Shit vad sånt kan sabba upplevelsen, iaf för egen del. Äckligt jävla PK EA blev där...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Äh, tänkte mest att din polare kanske inte ville bli identifierad, rätt lätt med din beskrivning. Men det är mellan er

Ja du kan ju försöka.

Medlem
Skrivet av robbis:

Ja du kan ju försöka.

Chansar på att han har ett smeknamn som börjar på H

Medlem

Det hade varit skoj! Gillade båda tidigare delarna.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

Chansar på att han har ett smeknamn som börjar på H

Yes korrekt. Du har vunnit en påse med använda blöjor. Stort grattis till vår vinnare!

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Tvingade mig att slutföra den ganska nyligen.
Fattar inte hur de lyckades göra allt, förutom grafiken, sämre!

Håller med, hade höga förväntningar på andra delen, och när recensenterna gav det bra betyg så var besvikelsen stor när jag själv fick ”tvinga” mig igenom det. Minns gråtrist design med ett linjärt upplägg…

Medlem

Frågan är om det här betyder att Indiana Jones spelet nästan är klart? Förväntningarna på Xboxs showcase stiger nu avsevärt.

Medlem
Skrivet av Krabban77:

Wolfenstein 3 updated for a modern audience.
Bye

Va? Tvåan kom ju 2017, inte direkt hundra år gammalt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Yes korrekt. Du har vunnit en påse med använda blöjor. Stort grattis till vår vinnare!

Tackar, bara du mailar dom till din morsa

eld
Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Va? Tvåan kom ju 2017, inte direkt hundra år gammalt.

Det är den där rädslan att paralelhistoriska nazistdödarspelet med mechahitler kanske blir orealistiskt

Medlem

Hoppas verkligen på en trea! Jag vet inte vad alla gnäller om? Jag tyckte tvåan var askul!

1
Skriv svar