Borderlands-filmen har till slut fått ett premiärdatum

Robot
Borderlands-filmen har till slut fått ett premiärdatum

Den utdragna produktionen hamnar på vita duken nästa år.

#Borderlands, #Film, #nyhetstips


Releasehästryttare

Finally!

Medlem

Alltså.. Är inte Roland typ 2,5 meter hög och har mer muskler än Arnold?

Medlem

Luktar flopp med tanken hur mycket problem dom har haft. Sedan blir live action sällan bra.

Medlem

Och som vi har väntat...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag ser fram emot den här filmen. Jag har noll förväntningar på den dock.
Vissa av casting-valen känns väldigt rätt, åtminstone visuellt. Både Kate Blanchett och Jamie Lee Curtis som Lilith respektive Tannis har ungefär rätt stil och utseende.

Kevin hart däremot? Jag har inte sett allt han gjort, men i det jag sett honom i så har han alltid varit clownen i gruppen.
Jag har aldrig sett honom i något där han är allvarlig eller sansad. Och Roland i Borderlands är ju inte mycket annat än just allvarlig och sansad, oavsett vad som händer...

Skrivet av werme:

Alltså.. Är inte Roland typ 2,5 meter hög och har mer muskler än Arnold?

Du tänker nog på Brick, han längre än de flesta karaktärer och är ett riktigt muskelberg.

Roland är ganska normalbyggd (för en soldat) och inte speciellt lång heller.

Danny de vito som Tiny tina? 🤣

Medlem

Förväntningarna är låga, men hoppas ändå att det blir bra.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av werme:

Alltså.. Är inte Roland typ 2,5 meter hög och har mer muskler än Arnold?

Jag satt precis o tänkte "Kevin Hart? Han är ju kort som fan. Va inte Roland riktigt lång?" x) Typ Denzel hade passat bättre men dom kanske vill gå efter mer komik, eller något... Har noll förväntningar så förhoppningsvis kan det bara bli bättre

Medlem

Ser fram emot att se vad det blir av det hela.

Antagligen inget bra.

Medlem

Borderlands? Wow, kommer aldrig se skräpet lika mycket som jag spelat ett par minuter av det och bestämt mig för att göra något bättre av mitt liv. (som att spela andra skräpspel) Borderlands "humor" har för mig alltid verkat oerhört ansträngd.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Så hur ska dom lösa problemet med att Kevin Heart saknar typ en meter från In-game Roland, i höjd that is


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Jag blev så trött på de här spelen att jag raderade hela rasket från Steam. Tror också det blir en floppity-flopp, inte pga. av stoffet i sig, utan att man inte kan översätta ett spel till film på det sättet som de försöker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd

Coolt! 👍🏻❤️

1
Skriv svar