Betatesta nya Steam

Medlem
Betatesta nya Steam

Går fruktansvärt mkt fortare att browsa nu än tidigare + snyggare design.

Helt klart en förbättring

Medlem

Väl som allt annat är den buggig d v s man ser t ex ingen text i Menyerna... men annars såg den rätt bra ut...

Medlem

Det finns... vissa problem med betan. Typ... att man inte ser några alternativ i menyflikarna :-/ . När jag högerklickar på ikonen i nedre högra hörnet ser jag inga alternativ heller, bara en mörk box där alternativen borde finnas. Tur att man minns hur det brukar vara uppbyggt.

Tycker dock alla ska joina och bidra med information så det kan gå framåt så snabbt som möjligt. Inte om ni har Modern Warfare 2 dock, läste om folk som har ganska stora problem med det efter byte till betan.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

buggigt men snyggt : D
krysset i hörnet funkade dock inte för mig D:


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

yepp, man måste ladda om spelet(MW2)

Medlem

Ser ju trevligt ut Skall provas om man får tid

Medlem

de va på tiden me ny look o inte bara skins ska testas ikväll

Medlem
Skrivet av lordsinner:

Väl som allt annat är den buggig d v s man ser t ex ingen text i Menyerna... men annars såg den rätt bra ut...

Jag har samma problem.


signatur

//Schmoo

Medlem

Hejsan!!
Det finns ett sätt att fixa så att man ser texten i menyn!!

Go to folder
Steam\resource\styles

Open steam.styles on notepad.

Change basefontbold="Arial bold" to "Arial Black "

Medlem

Ingen compact view = skit.

In och skrik där. http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=115802...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Fasen vad snyggt det var.

Btw, tack manskiller! Tog dock Arial istället för Arial Black. Vart snyggare så

Medlem

Grymt snyggt och smidigt.

Medlem

Fick ny friends lista igår och nu kan jag inte se mina vänner, kan bara se de som är med i 2 grupper som jag är medlem i!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ööh, ingenting funkar ju. Kan inte se butken, mitt steam-ID mina spel eller nånting, står bara "testshell-error"

Medlem

och jag kan inte ens ladda ner betan.... "webbsidan kan inte visas"

Medlem

Okej nu hittade jag till mina spel iaf, de hjälper ju inte precis när man inte ser menyalternativen Men butiken fungerar fortfarande inte.

Men för att vara lite positiv iaf så är det väldigt mycket snyggare, precis vad som behövdes.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

och jag kan inte ens ladda ner betan.... "webbsidan kan inte visas"

Gå till steam settings och välj UI Update på beta participation.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

hmm jaja fixa betan nu genom Steam... men det är bra att texten syns då under menyerna.... man trycker ju bara på nåt utan att veta vad....

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

hmm jaja fixa betan nu genom Steam... men det är bra att texten syns då under menyerna.... man trycker ju bara på nåt utan att veta vad....

Står hur du löser det problemet en bit upp i den här tråden.

Väldigt snyggt, det var på tiden!


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av Horzie:

Okej nu hittade jag till mina spel iaf, de hjälper ju inte precis när man inte ser menyalternativen Men butiken fungerar fortfarande inte.

Skrivet av TwistedCrunch:

hmm jaja fixa betan nu genom Steam... men det är bra att texten syns då under menyerna.... man trycker ju bara på nåt utan att veta vad....

Man mår bättre om man läser tidigare inlägg:

Skrivet av manskiller:

Hejsan!!
Det finns ett sätt att fixa så att man ser texten i menyn!!

Go to folder
Steam\resource\styles

Open steam.styles on notepad.

Change basefontbold="Arial bold" to "Arial Black "

Medlem

Ser förjävligt bra ut.


signatur

Have a good time!

Medlem

Coolt, men vet ej om detta har med betan att göra...men när jag loggade in på Steam igår så var alla mina vänner borta från listan. Startade om flera gånger men funkade ej. (var tvungen att adda alla igen...).
Nån som har samma problem??:(

Inaktiv

Varför byta exakt hela tiden? Blir ju snart som Lunarstorm.

Dags att slänga in PRO och Fokus snart då?

Medlem

WOW! det här var awesome ju!

Medlem
Skrivet av Raakooner39:

Coolt, men vet ej om detta har med betan att göra...men när jag loggade in på Steam igår så var alla mina vänner borta från listan. Startade om flera gånger men funkade ej. (var tvungen att adda alla igen...).
Nån som har samma problem??:(

hade du vänner innan?
..

Så fall kanske det är lite mystiskt och kan säkert bero på betan.

Medlem

Ser riktigt stilrent ut måste jag säga. Dock så finns det många, många buggar. Höll på att rapportera en fuskare och helt plötsligt började allt bugga sönder. Jag ser inte texten i menyerna osv. Annat än det så var det faktiskt riktigt snyggt gjort, designmässigt. Måste tillägga att jag fick lov att ladda ner/Installera Modern Warfare 2 igen. Och det sög.

Edit: Tack för fixen till menyerna

Inaktiv

Äntligen, t.om 2002 betan var bättre än den gröna skiten.

Medlem
123
Skriv svar