Testa Visions of Mana – demo ute nu

Robot
Testa Visions of Mana – demo ute nu
Medlem

Kommer absolut att testa, fienderna ser lite för gulliga ut bara känns taskigt att hugga ber dem med svärd och dylikt.

Medlem

Mana-seriens estetik har legat mig varmt om hjärtat sedan barnsben. Hiro Isonos ikoniska omslagsbild till Secret of Mana står sig som bland det vackraste och mest fantasieggande jag vet än idag.

Men i likhet med de nyare versionerna av både Secret-, och Trials of Mana skulle det här spelet ha känts lastgammalt redan för tio år sedan. Såväl spelbarheten som det tekniska och även en stor del av det estetiska håller tyvärr inte måttet. Det här känns mer Genshin Impact än den omisskänliga stil serien en gång var känd för.

Visst kan jag få lite nostalgiska myskänslor till och från. I synnerhet designen på menyer och ikoner ser bra ut. Jag ville verkligen tycka om det, men det var längesedan jag spelade något såhär ihåligt.

Medlem

Jag blir bara glad varje gång jag hör att någon bemödat sig med ett demo 😊

Skribent
Skrivet av Lauchen:

Kommer absolut att testa, fienderna ser lite för gulliga ut bara känns taskigt att hugga ber dem med svärd och dylikt.

Har varit så i alla spel. Jag hade så svårt att döda de små kaninerna i Secret of Mana 🤣

signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Svårt för denna stil i modern 3d. hade det vara pixlar like the old days hade det verkat bättre

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Har varit så i alla spel. Jag hade så svårt att döda de små kaninerna i Secret of Mana 🤣

Ja precis kommer ihåg de små gula kaninerna, tackar vet jag wormface i Elden Ring!

1
Skriv svar