Rekord för FZ Community Summer Challenge – 226 titlar avklarade!

Robot
Rekord för FZ Community Summer Challenge – 226 titlar avklarade!
Medlem

Stora hyllningar till @ErixonKR! You carried this team!

Själv bidrog jag bara med ett ynka spel. Blev klar med ett till för några timmar sedan, så det var för sent för att räkna med:(

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Kul att man kunde bidra en skvätt men vore kul med en höst- eller vinterutmaning också, då jag spelar mer under höst/vinter än vår/sommar.

Medlem

Kul! Man får ju skämmas lite som inte bidrog ett smack i år. Bra jobbat ni andra! 👏👏

Medlem
Skrivet av markusas:

Kul att man kunde bidra en skvätt men vore kul med en höst- eller vinterutmaning också, då jag spelar mer under höst/vinter än vår/sommar.

Ingen förbjuder dig att starta upp en sådan tråd i vinter/höst 🙂. En vinterutmaning i december hade varit kul.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Ingen förbjuder dig att starta upp en sådan tråd i vinter/höst 🙂. En vinterutmaning i december hade varit kul.

Yes!

Medlem
Skrivet av Kossan-Mu:

Stora hyllningar till @ErixonKR! You carried this team!

Själv bidrog jag bara med ett ynka spel. Blev klar med ett till för några timmar sedan, så det var för sent för att räkna med:(

Samma båt här Men jag valde att spela långa spel i sommar så det jag klarade i tid klockade jag 180+ timmar på. Andra som jag fick klart två dagar för sent klockade jag 150+ timmar på. Så självförvållat Men det var bra spel som båda släpptes i sommar!

1
Skriv svar