Se Dragon Age: The Veilguard-datumet avtäckas

Robot
Se Dragon Age: The Veilguard-datumet avtäckas

Japp, det läckta datumet stämmer.

#dragon-age-the-veilguard

Medlem

Ser spännande ut. Blir att spela

Medlem

Ser rätt episkt ut, lätt ett köp från min sida

Medlem

Fortsatt försiktigt hoppfull. Har många goda minnen från Biowares spel - även ME3 och Andromeda, deras brister till trots. Vill verkligen att det här blir bra!

signatur

Konsolgubbe

Avstängd

Denna trailern var bättre än den förra.

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Skärmdumpsmästare

Har skaffat de flesta andra Biowarespel tidigt efter release och varit nöjd hittills så stor chans att samma sak händer här. Men väntar in några recensioner, de brukar komma ut tidigt!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Den trailern förändrade inget. Ser lika illa ut. Blir inget köp dag ett. Denna gång får andra betatesta detta vid release innan jag överväger att spendera något.

Medlem

Ser ut som ett helt mid-tier action fantasy RPG hopkokat av Sweet Baby inc. Ser däremot INTE ut som ett nytt Dragon Age spel. Alla verkar ha fysiska eller mentala handikapp, det är en överrepresentation av "diversity" till den milda grad att det blir en parodi på inkludering. Followern Qunari ser ut som hen blivit överkörd av Fab5's dåliga kopior. Det finns nästan inga som helst förmildrande faktorer i vad som visat upp än så länge som på något vis ens antyder att detta skulle vara ett Dragon Age spel förutom titeln och att dom har kvar ett par karaktärer (som för övrigt inte ser ut i närheten av dom gjort i tidigare serie delar).

Medlem

Själv gillade jag tiden då RPG kom till SNES. När världen var lite färggranna m.m. Har aldrig varit sugen på Skyrim t.ex. Men jag gillade Dragons Dogma. Tror det är därför det här spelet tilltalar mig.

Medlem

Ser mycket trevlig ut! Skall bli riktigt kul att äntligen få återvända till Dragon Age världen igen 😁

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

1
Skriv svar