Mer FZ till folket
Hejhej!
När jag gick med i Geeks Discord upptäckte jag att FZ fanns. En del slösurf senare så blev jag medlem för att interagera lite smått.
Många goa skratt och stunder där mitt hjärta fått smälta har det hunnits med under dessa sex år.
Även om jag, som många andra här, saknar den skäggiga Calle och söta Bennet så tycker jag att grabbarna grus i form av Tomas, Fredrik och Daniel gör ett grymt bra jobb med att styra skutan från hamn till hamn. Önskar att jag hade mer tid på fredagarna för att se hela FF men jobbet kallar vid den tiden!
Dock finns det några saker jag hade önskat se mer av eller vilja se för första gången.
- Spontana streams under dagen
Förr kunde det dyka upp en stream runt lunchtid med något spel som man spelade utan någon särskild anledning mer än att det är kul. Dra en runda PUBG i en timme eller två, interagera med tittarna så blir det gött
Perfekt tid för mig dessutom då jag är hemma vid denna tiden
- Streams av FZ
Wakkaah och hans gudomliga sångröst i all ära (det vill jag gärna se mer av), men fler streams av andra åtminstone en gång i veckan hade varit trevligt. Förr var det ett par andra som Wakkaah byttes av utav med stream på FZs Twitch. Man fick se olika spel, rentav spel man aldrig hört talas om som man själv kunde börja spela sen om det tilltalade en.
- Games med användarna
Kanske något game/stream med oss användare på FZ? Dra igång t.ex en PUBG-turnering och samla ett gäng av oss för att lira. Under årens lopp har framförallt PUBG lirats flitigt bland oss användare på Geeks så det borde vara populärt fortfarande.
Det finns såklart andra spel också så se PUBG som ett förslag bara
Vem bygger det snyggaste huset i MInecraft på 30min?
Vilka hittar spöket snabbast i Phasmophobia?
Vilka tar hem den lilla slägghammaren från Rainbow Six Siege i FZs egna turnering?
Listan kan göras lång.
Priser i all ära, men det anser jag inte alltid behövs. Att bara samlas och ha kul ihop i t.ex någon turnering är pris nog för många av oss skulle jag säga.
Jag har full förståelse att saker och ting inte kan ske varje vecka men åtminstone en gång i månaden eller varannan hade varit kul att se.
Ha det gött! /Bussovic
Halo kompis!
Hallå!
Flera fina förslag, tack för dem. Eftersom det ibland ingår i yrket att vara tråk-Pelle måste jag tyvärr vara det genom att säga att tiden är en begränsande faktor – både jag och Fredrik har fulla scheman, så det kan vara svårt att få in såna saker. Det spelar även in hur extrovert man är, och där är vi väl båda två lite svaga måste jag säga. Men bra idéer som sagt, och det händer ju att vi krymper fram ur våra skal.
TS förslag på Mer FZ åt folket är receptet på att denna sida kommer överhuvutaget kommer överleva över tid är jag rädd.
FZ borde börja överväga nått detta innan det är försent
Det är bra förslag, ja. Men besökarantalet ökar så på den fronten ser överlevnadschanserna redan bra ut.