Blir Metal Gear Solid Delta: Snake Eater försenat?

Robot
Blir Metal Gear Solid Delta: Snake Eater försenat?

2024 är snart slut och vi har fortfarande inget releasedatum.

#Konami, #Metal-Gear-Solid, #Snake-Eater

Medlem

Ett spel som gärna får ta sig sin tid - spelar hellre ett färdigt spel än ett tidigt spel!

Medlem

Samma här. Låt det ta 4-5 år om det är vad som krävs.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skrivet av Tobhah:

Ett spel som gärna får ta sig sin tid - spelar hellre ett färdigt spel än ett tidigt spel!

Det släpptes väl för 20 år sedan så färdigt är det ju.

signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Myndig minsann! Kan ju bli någon karatefylla kanske?

Medlem

De kan gå o hoppa sjön om de försenar spelet så sent de kan. No trust in this company tyvärr. Det var Polska Bloober Team som räddade Silent Hill 2 vilket blev ett mästerverk..

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Vad har jag fått Q1 2025 ifrån? Om det är något jag drömt, läst nånstans eller mentalt ställt mig in på kan jag inte svara på.

Skribent
Skrivet av blackbeatsblue:

Vad har jag fått Q1 2025 ifrån? Om det är något jag drömt, läst nånstans eller mentalt ställt mig in på kan jag inte svara på.

Tvyärr så står det ju inte ens "2025" i rapporten utan TBD...så frågan är ju?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Inte i den här versionen. Att göra om spelet i Unreal 5 är troligen inte helt enkelt.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

De kan gå o hoppa sjön om de försenar spelet så sent de kan. No trust in this company tyvärr. Det var Polska Bloober Team som räddade Silent Hill 2 vilket blev ett mästerverk..

Orka lacka på dem när de inte ens har satt ett datum än.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Orka lacka på dem när de inte ens har satt ett datum än.

Jo kanske de. Hade för mig de lova ett släpp detta år så här har jag fel kan jag erkänna.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

1
Skriv svar