Klassikern Painkiller rebootas – spana in trailern

Robot
Klassikern Painkiller rebootas – spana in trailern
Medlem

=D Men vi får se... trailern var sådär.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fyfan vad grymt! Hade skoj som fan med originalet

Medlem

De har ju totalt kopierat nya Doom!

Tveksamt om det finns tillräckligt med spelare som vill ha ett nytt Painkiller.

signatur

Memento Mori

Medlem

Spännande. Har alltid gillat painkiller som ett komplement till serious sam.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Jadå! Älskade painkiller!

Medlem

Vad är skillnaden mellan detta och Doom förutom co-op delen? (om ens det)

signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att det här var Doom haha, ser ju exakt likadant ut typ.

Medlem

Inte sett trailern än, men bara vi åter igen kan nagla fast fiender i väggar så

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Ser lite ut som ett budget-doom.

Men den stora frågan är varför inte trailern är fylld med fiender som spetsas fast i väggar och tak med ett stake gun?

Gen
Medlem

Äger originalet men har aldrig spelat det Kanske dags att lira rebooten när den väl kommer ut?

Medlem
Skrivet av Gen:

Äger originalet men har aldrig spelat det Kanske dags att lira rebooten när den väl kommer ut?

Alltså, du kan inte ersätta det gamla med en reboot riktigt, det kommer inte vara samma sak, det gamla har underbara banor och miljöer och ett lite speciellt rörelsemönster, det är ett väldigt trevligt FPS.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gen
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Alltså, du kan inte ersätta det gamla med en reboot riktigt, det kommer inte vara samma sak, det gamla har underbara banor och miljöer och ett lite speciellt rörelsemönster, det är ett väldigt trevligt FPS.

OK tack för tipset, kanske ska installera och testa det i helgen

Medlem

Det var oväntat att få se ett nytt Painkiller, gillar dom tidigare spelen så detta blir ett köp

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bara träpåle-vapnet är tillbaka så är jag nöjd!

Medlem

Minns att jag spelade demot back in the day där man fick skjuta zombies och flygande häxor med träpålar i nån medeltida stad.. var härlig fysik där de förstnämnda naglades fast i väggarna! Håller tummarna för rebooten

Medlem

Varma minnen av de gamla spelen, så verkligen kul med en reboot. Tycker dock som andra redan konstaterat att det ser ut som att de kanske sneglat lite för mycket på Doom

Medlem

Lirade mycket Painkiller och serious sam och det var ju otroligt underhållande på sin tid, får se bara om det mest är nostalgi eller ifall det här också blir kul!

Medlem

Nice! Favoritvapnet var ju den dära köttiga kvarnen man hade till melee. Riktigt tillfredsställande när det flög delar till höger och vänster.
Har alltid undrat varför studion som fortfarande lever och mår bra, helt slutat släppa nya painkiller då det var och är uppskattat än.

Får vi bara hoppas på en reboota på Hard reset också när vi är på gång.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Aldrig spelat originalet, men vill minnas att soundtracket var riktigt nice. Åt metal-hållet?
Det här så väldigt trevligt ut. Inte som att det verkar bli game-of-the-year, men som att man kommer ha gött pang-pang i soffan.

Medlem

Spännande! Precis som andra säger är det lite av en Doom klon, men bara slutprodukten är bra så är det skitsamma.

signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Vad är skillnaden mellan detta och Doom förutom co-op delen? (om ens det)

Story och antagligen spelkänsla?

Medlem

Kan bli riktigt najs med co-op

signatur

💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Bara träpåle-vapnet är tillbaka så är jag nöjd!

Ja, det hoppas jag verkligen! Det var ju ett av de mest ikoniska (och roligaste) vapnen i hela spelet!

1
Skriv svar