Atomfall har lockat över 1,5 miljoner spelare
Och är Rebellions mest framgångsrika lansering någonsin.
Fick en månad gratis av Gamepass, så jag fick chans att prova det. Verkar riktigt kul, men ville inte spela det för mycket innan jag själv "äger" det på steam. givet köp vid något tillfälle!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Och ett litet inslag på BBC, minsann.
Många spelare via gamepass ja, bedrövliga siffror på Steam, bara 6000 spelare samtidigt som max.
Bara hört gott om detta, blir ett köp framöver.
Jag har bara sett tvärtom (förutom här), särskilt på Xbox store betygen för spelet.
Sägs vara ännu ett spel där betalande spelare får agera beta-testare där det är mycket som är ofärdigt och buggigt. Särskilt ljud som lägger av verkar vara en stor grej.
Jag har varit väldigt sugen på detta men är nu avvaktande och kommer vänta in fler betyg och ett par patchar.
Jag har bara sett tvärtom (förutom här), särskilt på Xbox store betygen för spelet.
Sägs vara ännu ett spel där betalande spelare får agera beta-testare där det är mycket som är ofärdigt och buggigt. Särskilt ljud som lägger av verkar vara en stor grej.
Jag har varit väldigt sugen på detta men är nu avvaktande och kommer vänta in fler betyg och ett par patchar.
Okej. 😊
Jag har mest bara utgått från vad jag har hört från vänner som har spelat och redan klarat det. Några har till och med spelat om det för att få andra slut, de har i alla fall tyckt att det är ett bra spel.
Vet vi hur mycket MS betalar ut per spelad timme/spel på gamepass?
Det är individuellt avtalat vad jag har förstått.
Det jag har hört är att man kan få en engångssumma, betalt per installation eller en kombination av dessa.
Undrar när de ska fixa ljud buggen? Brorsan köpte Xbox nyligen och började med Atomfall, han har ominstallerat 3ggr och haft ljud i max 1 timme sedan är det helt borta igen. Så han fick lägga det på hyllan tillsvidare.
>>> 5800x - 6650 XT (i väntan på 9070/9070 XT) @ 1440p, 32GB 3600mhz, 2 TB M.2, 1TB SSD <<<
Undrar när de ska fixa ljud buggen? Brorsan köpte Xbox nyligen och började med Atomfall, han har ominstallerat 3ggr och haft ljud i max 1 timme sedan är det helt borta igen. Så han fick lägga det på hyllan tillsvidare.
Ja, jag skrev ju några inlägg högre upp att jag dittills inte upplevt någon ljudbugg. (Xbox). Tog ungefär en kvart under gårdagens spelande innan det tydligen var dags xD
Men men. Van sedan Stalker 2 stängde jag bara av spelet och startade om det för att återfå ljudet igen. Sedan funkade fint det resten av kvällen.