Jodå, Hollow Knight: Silksong kommer till båda Switch-konsolerna

Robot
Jodå, Hollow Knight: Silksong kommer till båda Switch-konsolerna
Medlem

Hoppas innerligt att det släpps i år, en förmodad GOTY-kandidat isåfall. 6 års väntan, känns som det kan vara dags.

Bara dom inte tagit sig vatten över huvudet och försökt sig på för mycket, återstår att se.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Fattar fortfarande inte varför man tillkännager ett spel så tidigt. Misslyckas dom med spelet så har dom bara sig själva att skylla med hype som byggts upp under sex (!!!!) år.

signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Releasehästryttare
Skrivet av pastapapa:

Fattar fortfarande inte varför man tillkännager ett spel så tidigt. Misslyckas dom med spelet så har dom bara sig själva att skylla med hype som byggts upp under sex (!!!!) år.

Tror målet va att släppa spelet -21 då, förhoppningsvis så får vi reda på varför det blev sådana förseningar efter spelet släpps.

Medlem

Blir nog köp till switch 1, första va ett otroligt bra spel så rätt givet köp, dock inte för 800spänn, då blir det steam rea istället 😅

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Blir nog köp till switch 1, första va ett otroligt bra spel så rätt givet köp, dock inte för 800spänn, då blir det steam rea istället 😅

Tror inte detta landar på 800 kr.

Medlem

tror inte på det förens jag sitter på main menu och trycker på new game

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

tror inte på det förens jag sitter på main menu och trycker på new game

Håller med.

Releasehästryttare
Skrivet av Majinbuu:

Skrivet av lasselason:

Tror inte detta landar på 800 kr.

Första spelet kostade väl 16 euro när det släpptes, så skulle förvåna mig om de tar mer än 30 för detta, oavsett plattform.

Medlem

Det lär nog pumpas ut till alla format. Ett som är säkert är att jag kommer köpa det till PC. Om det är lika roligt som första spelet lär jag nog köpa det till Switch 2 också.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

precis som ettan kommer jag nog köpa det till både steam och switch1. Men hoppas det är bra, för tänk om...det är dåligt!!?

1
Skriv svar