Netflix gråter glädjetårar – Förlänger Devil May Cry-serien

Robot
Netflix gråter glädjetårar – Förlänger Devil May Cry-serien

Devil May Cry-serien klar för en andra säsong

#Capcom, #Devil-May-Cry, #Netflix

Medlem

Helt okej serie imo, den gjorde några ändringar och val som jag personligen inte tycker passar in i DMC-världen, dock fortfarande en serie värd att kolla på som ett genuint DMC-fan. Ska bli intressant att se hur de tar det vidare i säsong 2

Medlem

Betalar människor för streamingtjänster fortfarande?

Medlem

Är både glad och ledsen. Serien var "ok" som bäst. Kul när ett favorit spel som blir en serie lyckas, tråkigt när det är serie som kanske inte förtjänar det.

Medlem
Skrivet av pazu:

Varför skulle man inte göra det? Själv har jag två och funderar på en tredje ett tag.

Medlem
Skrivet av pazu:

Öhm... Ja jag har själv disney, prime, max och netflix. Tycker alla är värda sina pengar. Hur tittar du på saker om du inte betalar? Fultankar du allt?

signatur

1# FZ Troll

Medlem

En remaster collection till ps5?
Sony borde passa på nu….

Medlem
Skrivet av pazu:

Japp, men inte varje månad året runt, ska väl byta ut netflix någon månad o ra viaplay så man kan se de runt 20 senaste beckfilmerna jag missat😅

Medlem
Skrivet av pazu:

Fler än du tror

Medlem
Skrivet av robbis:

Öhm... Ja jag har själv disney, prime, max och netflix. Tycker alla är värda sina pengar. Hur tittar du på saker om du inte betalar? Fultankar du allt?

Blu-ray-skivor.

Medlem
Skrivet av pazu:

Blu-ray-skivor.

Dyrt att köpa allt jag konsumerar på Blu-ray... Säkert 500spänn om dagen isåfall

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Tyckte den var helt okej, värd att se. Tycker nog original animen var något bättre, men denna är inte långt ifrån.
Tror det som drog ner den var animationen och action scenerna, fick väldigt mycket serie tidning vibbar och inte anime.

Medlem
Skrivet av pazu:

Blu-ray-skivor.

Hahaha.. ”Gör människor fortfarande si och så..”
Jag köper nämligen fysisk media. Det är framtiden.

Medlem
Skrivet av robbis:

Dyrt att köpa allt jag konsumerar på Blu-ray... Säkert 500spänn om dagen isåfall

Önskar jag hade så låga krav på underhållning.

Medlem
Skrivet av pazu:

Nej kör stremio har alla streming tjänster som existerar gratis.

Medlem
Skrivet av pazu:

Önskar jag hade så låga krav på underhållning.

Vad anser du är så dåligt med streaming jämfört med blu-ray då? Vad har du för krav om du inte kan kolla på streaming. 4k,hdr funkar på de flesta tjänster nu för tiden

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Vad anser du är så dåligt med streaming jämfört med blu-ray då? Vad har du för krav om du inte kan kolla på streaming. 4k,hdr funkar på de flesta tjänster nu för tiden

Priset, utbudet och bildkvaliteten. Streaming är dyrt, dålig utbud och kvaliteten är undermålig skivor.

Medlem
Skrivet av pazu:

Priset, utbudet och bildkvaliteten. Streaming är dyrt, dålig utbud och kvaliteten är undermålig skivor.

Bildkvaliteten duger min personliga åsikt. Men ja Blu ray ger mycket bättre kvalite. Resten håller jag med om. Utbudet på streaming tjänsterna har inte så mycket att hurra för. En serie här och där likaså med film. Känns som love is blind är det som pengar går till och liknande. Sjukhus serier, polis serier mm. Star Wars absolut om man tror på the power of one the power of two och the power of many. Själv tror jag på gamla heliga Lucas som var en gång i tiden och visste vad star wars var.

Medlem
Skrivet av pazu:

Dyrt vette fan... Om du kan få en månads underhållning för priset av mindre än en bluray skiva. Hur många gånger orkar man se en film liksom?

signatur

1# FZ Troll

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar