Se bilkörning och skjutande från GTA-skaparens Mindseye

Robot
Se bilkörning och skjutande från GTA-skaparens Mindseye
Medlem

Ballsy att göra en "GTA"-klon så här tätt inpå originalet's release (trots att releasen blev uppskjuten).

Medlem

Verkar underhållande och blir ett givet köp.
Men väldigt lite exponering för spelet trots att det från duktig person, hade ingen aning om att det ska släppas om 1 månad.

Medlem
Skrivet av duchovny:

Ballsy att göra en "GTA"-klon så här tätt inpå originalet's release (trots att releasen blev uppskjuten).

Eller smart, finns säkert många som törstar efter ett GTA6 och köper det här för att stilla törsten lite..

Redaktör
Ponny

Det ser kompetent ut och allt det där, men storyn, världen, karaktärerna och så vidare? Blir liksom inte hooked och nyfiken på att få veta mer. Känns lite... "plastigt"? Har jättegärna fel, för om det lyckas med sina ambitioner kan det täppa till 2025 års GTA VI-hål. Men det ska mycket till!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tycker combat ser otroligt ointressant ut, ska man göra en standard tredjepersonsskjutare får man ha med lite saker för att göra det intressant tycker jag. Hela spelet känns lite "techdemo"-igt.

Medlem
Skrivet av roftg:

Eller smart, finns säkert många som törstar efter ett GTA6 och köper det här för att stilla törsten lite..

Yes, mycket möjligt.

Medlem

Tyckte spelet såg intressant ut första gången, förväntade mig next-gen känsla, men i denna videon ser gameplay gammalt och tråkigt ut, det ser ut som ett GTAV mod.

Medlem

Jag vet inte.
Ser väldigt GTA ut och jag fastnade aldrig för GTA 5

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Styltigt GTA med ”moderna” karaktärer som snackar sociala medier… pass

Medlem

Det känns ju väldigt mycket mer som första Watchs Dogs mer än någon GTA-kusin

Medlem

Kamerans skakande under bilfärden var hemskt, hah. Röster lät inte placerade i världen i många klipp. Såg periodvis snyggt ut.

Kan säkert bli underhållande iaf!

Medlem

Jag gillar sandlådor och den här verkar imponerande stor för att komma från en så liten studio

Medlem

Påminner om en mix av division och gta/driver. Hoppas det är kul att spela.

Medlem

Röda fyrkanter ovanför måltavlor är rätt osexigt.

Medlem

Troligtvis riktigt dåligt spel

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det ser kompetent ut och allt det där, men storyn, världen, karaktärerna och så vidare? Blir liksom inte hooked och nyfiken på att få veta mer. Känns lite... "plastigt"? Har jättegärna fel, för om det lyckas med sina ambitioner kan det täppa till 2025 års GTA VI-hål. Men det ska mycket till!

Plastigt är nog rätt ord ja. Glansigt yttre med väldigt lite substans. Får lite samma vibbar som av tidiga The Day Before-trailers, kanske inte en scam med detta spelet kommer garanterat att kännas tomt.

Medlem

Flashig grafik men känns tomt på något sätt.

Medlem

känns väldigt lovande

Medlem

ser ut som det kommer behöva några år till att utvecklas och poleras, men sen kanske det kan bli något.

Testpilot
Skrivet av Nyhet:

Open World: The Unreal Shooter.

Var ju mer generiskt och intetsägande än The Day Before till och med.

signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Geeks Gaming

För mig såg det mer ut som ett mer seriösare Saints Row. Kanske blir ett test.

1
Skriv svar