Vatten smaksättning
Aldrig hört talas om, är det energidryck?
Zeroh har släppt vårens smaker:
Sitter och testar Melon smaken nu, den smakar sådär fejk melon som man tänker sig.
Spännande, får ta och se om jag hittar dem!
Men hittade lite Zeroh billigt på lokala Coop med kort datum så får ta och dricka upp dem innan, köpte på mig ett gäng!
En glad kalmarit boende på Gotland!
Spännande, får ta och se om jag hittar dem!
Men hittade lite Zeroh billigt på lokala Coop med kort datum så får ta och dricka upp dem innan, köpte på mig ett gäng!
Heh, samma med att jag plockade upp 3 flaskor utav äldre smaker med kort datum idag från samma coop! 10kr är svårt att säga nej till, är ju nästan gratis!
Hoppas de kommer med en persika smak likt den Shio jag länkade ovan.
Jag har några såndära sprejflaskor med smak man sprejar i glaset innan man fyller med vatten. något spontan-köp på matsmart för några år sedan tror jag.
https://www.svensktkosttillskott.se/aqua-gustus-presentforpac... finns tydligen inte mer visar utgått överallt.
Testade mojiton nu, 10/10 riktigt bra!
Let us know när du testat Piña Coladan, jag gillar inte alkohol, men jag minns att det fanns en juice (Rubicon?) för längesedan som var annanas och cocos, o den var supergod, fast otroligt sockrig..
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Inte världens godaste men dricker en sån här på morgonen och får en större kick än vad jag får av energidryck
Let us know när du testat Piña Coladan, jag gillar inte alkohol, men jag minns att det fanns en juice (Rubicon?) för längesedan som var annanas och cocos, o den var supergod, fast otroligt sockrig..
Absolut, återkommer!
Inte världens godaste men dricker en sån här på morgonen och får en större kick än vad jag får av energidryck
Det där är väl för personer som tränar aktivt i 2+ timmar per dag?
Absolut, återkommer!
Det där är väl för personer som tränar aktivt i 2+ timmar per dag?
Jag tränar en del och kan vara rätt dålig på att få i mig vätska. Dricker mycket koffein också, vilket är vätskedrivande.Det kanske inte är för alla men för mig gör det susen