Säsong 3
Eriksholm öppnar på 83. Min 82:a känns ändå rätt lovande. (Ska försöka släppa det faktum att jag helt missade att tippa Tony Hawk, men det är svååårt! 😅)
Nere på 79 nu, stop the count!!
Så! Eriksholm är låst och inrapporterat. @Mutumba ska ha stora applåder – som spikat två av två spel!
Fick en tia, så efter att ha missat att tippa Tony 3 + 4 är jag i alla fall inne i listan. På plats 191! 😅
Tack nu kan det dock bara gå utför haha.
Daamn 2a. Tror det är såhär det kommer se ut. Man ramlar sakta ned i hierarkin allt eftersom poängen trillar in. Men jag tar mitt silver nu och springer hem till mamma.
Edit: låste donkey kong på 90 tror det var ett stort misstag. Jag gissar helt ärligt på att det landar runt 95 eller bara för att det är nintendo 97 tom.
JAG AVGÅR. Missade ju att tippa på Tony Hawk, och vis av det misstaget gick jag in och tippade på alla – utom Donkey Kong, tydligen!? Så jag nollade och rasade från 191 till 279.
Behöver en kram. Allra mest behöver jag poäng.
hahahahahahahaahhaha
Twitch
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.
Är ni inte lite väl snabb på att kora resultatet på Opencritic? Just nu är det ju bara 47 recensenter och embargot för Bananza löpte ju ut igår? Brukar ni inte normalt vänta en vecka innan ni klubbar hammaren?
Vi har stuvat om i reglerna inför säsong tre, så nu gäller "två-tre dagar" ELLER ett stort antal recensioner. Blir lite mer action, men självklart ringar du in en viktig punkt. Meningen är att det ska spegla slutresultatet. Vi får helt enkelt utvärdera hur detta funkar.
En Bamseponny av folket
Vi har stuvat om i reglerna inför säsong tre, så nu gäller "två-tre dagar" ELLER ett stort antal recensioner. Blir lite mer action, men självklart ringar du in en viktig punkt. Meningen är att det ska spegla slutresultatet. Vi får helt enkelt utvärdera hur detta funkar.
Kanske bra med en mer konkret siffra?
50 recensioner?
Kanske bra med en mer konkret siffra?
50 recensioner?
Bra synpunkt. Tack! Vi kommer fortsätta skruva i det tills det blir "just right".
En Bamseponny av folket
Kan inte förstå hur i princip alla spel får så vansinnigt högt snitt på Opencritic. Ett spel som skulle fått 2 av 5 i FZ-sammanhang kan utan större problem landa på 78-79 känns det som. En svag 3:a går utan tvekan en bit över 80 nästan helt oberoende av kvalitet. Rena skitspel kanske kan hamna på 75 men då får det typ vara närbesläktat med Gollum. Betygsinflationen är så påtaglig att man knappt vågar gissa på något under 82 längre.
Vore faktiskt skoj att följa upp i slutet av den här säsongen vad en stående gissning på 82 för samtliga spel hade resulterat i när allt summeras 😛
Majoriteten av spelpress är köpta genom allt från NDA i utbyte för tidiga koder till hot om att inte få framtida releaser.
Fick ett mejl av Nintendo där jag ska lockas att förbeställa Bananza. Pengarna dras en vecka före lansering, förbeställer man efter det dras pengarna direkt. Man får INTE tillgång till spelet före lanseringen. Varför i h- ska man förbeställa spelet då? Man får alltså...ingenting...
Man kan förladda ner de där 8 gigabyten som spelet tar upp…
Aj aj sämsta gissningen hittills (88 och blev 74 haha) och lägsta betyget någonsin?
Hade verkligen hoppats på bättre, spelet såg kul ut.
Haha! Samma här. Tyckte det såg ballt ut.