The Elder Scroll-skaparen Julian LeFay har fått cancer

Robot
The Elder Scroll-skaparen Julian LeFay har fått cancer

LeFay avslutar sin spelutvecklarkarriär på grund av sjukdom.

#Bethesda, #Julian-LaFey, #The-Wayward-Realms

Medlem

Verkligen trist. Han var med och tog fram grunden till allt man tar förgivet i ett Elder Scrolls spel.

Medlem

Fuck cancer!

signatur

Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange

Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange

Medlem

Aj aj aj, fyfan för cancer alltså, vilken skit.

Medlem

Fan då. Förlorade en nära vän i cancer i våras. Ord kan inte beskriva mitt hat mot cancer.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Fan då. Förlorade en nära vän i cancer i våras. Ord kan inte beskriva mitt hat mot cancer.

Även jag har förlorat nära och kära till cancerhelvetet..
Beklagar

signatur

Min gamingstream => https://kick.com/Mr_Strange

Andra socials/länkar => https://linktr.ee/Mr_Strange

Medlem

Mycket tråkiga nyheter Cancer är en väldigt hemsk sjukdom som drabbar de nära lika mycket som den insjuknade. Så alla mina tankar till han och hans familj! Hoppas de kan slå detta och komma ut starkare på andra sidan. Spelindustrin har förlorat en av de stora oavsett.

Medlem

Cancer är bajs!

Blev själv friskförklarad efter 10 års uppföljning för åtta år sedan efter min egen cancerresa med robotoperation men det finns så klart inga garantier att det inte kommer tillbaka och samma skit jag fick tog livet av en nära släkting som inte kollade sig i tid.

Ett tips...be om ett enkelt PSA test hos vårdcentralen...det är det enklaste sättet att hålla koll på vanligaste cancerformen hos män.

Jag hade bara tur att tumören växte åt ett håll som gjorde att den upptäcktes i tid...min släkting hade tyvärr inte samma tur.

Medlem

Ibland precis som med tsunamin i Thailand 2004 så känner alla någon som på något sätt blivit drabbad av cancer.
Någon gång kommer vi hinna före sjukdomen, då är det slutet för den. Min mor har slagits mot skiten och vunnit, önskar alla samma drabbas på något sätt samma lycka.

Medlem
Medlem

Tråkiga nyheter verkligen. Cancer är ett jävla helvete, finner det märkligt/orriterande att vi inte kommit längre i botemedel. Alltid varit för extra skatt som skulle gå indirekt till forskningen typ 100kr/mån på lönen.

Cancer drabbar ju alla rik som fattig men är ju en folksjukdom. Haft en del cancer runt mej i vuxen livet hos släkt och vänner den inte bara tar den ödelägger liv för dom som blir kvar. Som förälder förkrossas man när man läser repotage om dom som får begrava sina barn är så fel.

Medlem

Tråkigt att höra säger jag, samtidigt som jag inte kan få bilderna jag såg i DN igår från den senaste skjutningen vid matutlämningarna i Gaza med uppskattat 30 döda och 100 skadade. Det är varken statement eller politik, det känns bara…konstigt. Båda fallen är fruktansvärt tragiska. Det ena är en nästintill obotlig sjukdom som en hel forskarvärld försöker hitta ett botemedel till, det andra är ett annat lands ”politik”, och världen tittar bara på. Jag känner mig lika avtrubbat känslodöd och hjälplös inför båda.

Medlem
Skrivet av Ender:

Tråkigt att höra säger jag, samtidigt som jag inte kan få bilderna jag såg i DN igår från den senaste skjutningen vid matutlämningarna i Gaza med uppskattat 30 döda och 100 skadade. Det är varken statement eller politik, det känns bara…konstigt. Båda fallen är fruktansvärt tragiska. Det ena är en nästintill obotlig sjukdom som en hel forskarvärld försöker hitta ett botemedel till, det andra är ett annat lands ”politik”, och världen tittar bara på. Jag känner mig lika avtrubbat känslodöd och hjälplös inför båda.

Cancer hoppas jag att vi finner ett botemedel till, men människors ondska är det värre med.

Min far blev av med sin prostatacancer som tur var, men som andra sagt.. det finns inga garantier att det inte kommer tillbaka.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Cancer hoppas jag att vi finner ett botemedel till, men människors ondska är det värre med.

Min far blev av med sin prostatacancer som tur var, men som andra sagt.. det finns inga garantier att det inte kommer tillbaka.

Skönt! Min farfar kunde inte besegra sin. Känns som man bara kan hoppas på att man känner att man gjort det mesta av livet när det väl är dags. Jag tror jag skulle vara helt nöjd att få fylla 80 utan några allvarligare krämpor/sjukdomar. Hoppas alla kan få tänka likadant en vacker dag.

Medlem
Skrivet av Ender:

vad fan har kriget att göra med detta?

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Hoppas Julian har en bra tid med sina nära och kära, innan han går vidare

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro

Medlem

Hoppas The wayward realms var långt nog in i utvecklingen så det kan avslutas och fortfarande ha hans fingeravtryck överallt. Sett fram emot spelet ett tag nu, skulle vara tråkigt att tappa både honom och spelet.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

vad fan har kriget att göra med detta?

För mig okända och oskyldiga människors lidande och död. Det slog mig (rätt hårt) hur jag kan känna sympati med en människas öde samtidigt som jag ser tusentals andra lida värre kval varje dag jag öppnar tidningen. Hjälplösheten är densamma.
Finns det någon anledning till din hårda ton?

Medlem
Skrivet av Ender:

För mig okända och oskyldiga människors lidande och död. Det slog mig (rätt hårt) hur jag kan känna sympati med en människas öde samtidigt som jag ser tusentals andra lida värre kval varje dag jag öppnar tidningen. Hjälplösheten är densamma.
Finns det någon anledning till din hårda ton?

Troligen för det var Gaza som exempel. Klart det finns flera än Gaza bor som lider och går bort i förtid. Och jag förstår vad du menar. Men det har alltid tyvärr varit så att kändisar är "viktigare" än vanliga dödliga

Medlem

Han ska enligt OnceLost Games nu ha gått bort.

Vila i frid.

Medlem
Skrivet av Kyronius:

Han ska enligt OnceLost Games nu ha gått bort.

Vila i frid.

Bethesda har nu bekräftat på Instagram att så är fallet! Mycket tragiskt!

Medlem

Det gick fort,

Medlem
Skrivet av Gertzy:

<Uppladdad bildlänk>

Bethesda har nu bekräftat på Instagram att så är fallet! Mycket tragiskt!

Skrivet av xplojt:

Det gick fort,

Må han vila i fred. Folk, gaza behöver inte inkluderas i allt som händer.

signatur

1
Skriv svar