Stream på söndag – Co-op-kalabalik i Killing Floor 3
Wakkaah spelar det sprillans nya spelet tillsammans med FZ-medlemmar.
Inte mörda på en lördag!
Det är söndag som gäller!
Ser jättemycket fram emot att få spela med några fzare.
Jag kan också avslöja att man kommer kunna vinna nycklar till Killing Floor 3 I nästa skärmdumpstävling! 😎
Såg en review på spelet igår och är lite tvekande inför köp. "Bättre grafik och lite nya grejer, men i det stora hela ett gammalt spel i ny förpackning" lät ungefär recensionen.
Hur ser ni på spelet (ni som spelat spelet dvs)?
Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7
Spelade ettan, hoppade över tvåan, nyfiken på trean. Blir till att spana in streamen på söndag!
Inte mörda på en lördag!
Det är söndag som gäller!
Ser jättemycket fram emot att få spela med några fzare.
Jag kan också avslöja att man kommer kunna vinna nycklar till Killing Floor 3 I nästa skärmdumpstävling! 😎
Jag recenserar ju för FZ räkning så kanske kommer in och kör lite med er! Spelet är ju cross-play.
Lite offside men, är det någon som testat crossplay för Killing Floor 3? Xbox series X och PC?
Det funkar bra, jag kör på PS5 och har kört med PC-spelare.
"Writer and Fighter"
Vi har bara PC-nycklar att erbjuda till de som vill spela med mig. Jag söker 3 spelare som kan från 18:00 till ca 20:00 imorgon. Släng iväg ett meddelande här eller på Discord alla som är taggade!
Hade varit skoj men jag ska lira DnD på Söndag.
Vi har bara PC-nycklar att erbjuda till de som vill spela med mig. Jag söker 3 spelare som kan från 18:00 till ca 20:00 imorgon. Släng iväg ett meddelande här eller på Discord alla som är taggade!
DnD blev inställt så nu kan jag vara med och lira ifall det finns en plats över.
Nu är vi till styrka. Detta blir kul! 😎
Vilken kväll!
Killing Floor 3 leverade sköna vapen, underhållande zedslakt och relativt bra flyt.
Stort tack till @omgponies @Unholydude och @Draxthos som spelade med mig på stream!
Grattis till @Jacoben som vann kvällens give-away!
Tävlingen om en steamnyckel till Killing Floor 3 fortsätter i vår skärmdumpstävling fram till tisdag 23:59. In och tävla om både spel, ära och en cool titel i forumet.