Elden Ring Nightreign har fått co-op för två

Robot
Elden Ring Nightreign har fått co-op för två

Den försenade patcen är nu släppt.

#elden-ring-nightreign

Medlem

Safety first!

Medlem

De som tänkt spela spelet Coop ikväll fick precis sina planer bortspolade vilket är synd. Tror denna uppdateringen kan skaka nytt liv i spelet.

Medlem

Är Nightreign värt att skaffa nu när den har patchats en del för någon som mest vill spela solo?

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

De som tänkt spela spelet Coop ikväll fick precis sina planer bortspolade vilket är synd. Tror denna uppdateringen kan skaka nytt liv i spelet.

Bortspolade, indeed...

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Är Nightreign värt att skaffa nu när den har patchats en del för någon som mest vill spela solo?

Absolut. Har själv klarat några bossar solo men det är bra mycket roligare med två spelare till. Även om det är randoms.

Medlem

Suck. Bra att de tar de på allvar iaf.

Jag har suttit i en halvtimme och skrivit till frugan som är med två av våra barn vid Shikokus kust. Hon avfärdar hotet och tycker inte att det är något att oroa sig för. Hade jag varit där hade vi åkt upp på ett berg för längesen. Frustrerande.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Redaktör
Skrivet av Hanzo:

Suck. Bra att de tar de på allvar iaf.

Jag har suttit i en halvtimme och skrivit till frugan som är med två av våra barn vid Shikokus kust. Hon avfärdar hotet och tycker inte att det är något att oroa sig för. Hade jag varit där hade vi åkt upp på ett berg för längesen. Frustrerande.

Oj, otäckt! Håller tummarna för att hon har koll. Men området verkar ligga i skydd från öarna i nordost.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Oj, otäckt! Håller tummarna för att hon har koll. Men området verkar ligga i skydd från öarna i nordost.

Det är sant. Det är inte den farligaste platsen men de bor ju på kusten. Föga 30-50 meter ifrån närmsta hamn. Jag gissar på att de bor 2-2.5 meter över havsytan?

De borde vara OK, men det är inte riskfritt. Det värsta är hur nonchalant kommunikationen varit. ”Äsch, det är ingen fara. Sluta oroa dej.” Sen ska de gå och lägga sig snart. Läser man nyheterna har 1.9 miljoner fått evakueringsorder i Japan.

Edit:
Såg precis att Japan har nedgraderat sin initiella tsunamivarning söder om Fukushima. Varningen gäller fortsatt norrut (SVT Nyheter).

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det var inte så länge sedan tsunamis var en skröna. Minns ni? Helt sjukt egentligen.

Skrivet av GustavA:

Det var inte så länge sedan tsunamis var en skröna. Minns ni? Helt sjukt egentligen.

Vad syftar du på då? Jag minns iaf inte men är nyfiken vad du menar.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Vad syftar du på då? Jag minns iaf inte men är nyfiken vad du menar.

Ja jag kanske minns fel därav frågan. Men var inte enorma flodvågor något man tidigare trodde var sjömanshistorier, ungefär som jättebläckfiskar och sjöjungfrur. Alltså före 2004. De var så sällsynta så att ingen eller väldigt få levande människor hade före 2004 bevittnat en tsunami. Men jag kan såklart minnas fel.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Ja jag kanske minns fel därav frågan. Men var inte enorma flodvågor något man tidigare trodde var sjömanshistorier, ungefär som jättebläckfiskar och sjöjungfrur. Alltså före 2004. De var så sällsynta så att ingen eller väldigt få levande människor hade före 2004 bevittnat en tsunami. Men jag kan såklart minnas fel.

Den tror jag att du gör, men den tsunami som uppstog efter jordbävningen 2004 är den dödligaste vi vet. Och det dog ju en hel del västerlänningar.

Sällsynta är de inte.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tsunamis

Medlem
Skrivet av filbunke:

Den tror jag att du gör, men den tsunami som uppstog efter jordbävningen 2004 är den dödligaste vi vet. Och det dog ju en hel del västerlänningar.

Sällsynta är de inte.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tsunamis

Vet du vad? Jag blandade ihop tsunamis med monstervågor som skapas av vindar. Det var dem man länge trodde var skrönor. Men det har visat sig att även starka vindar kan skapa 30 meter höga vågor.

Moderator
Skrivet av GustavA:

Vet du vad? Jag blandade ihop tsunamis med monstervågor som skapas av vindar. Det var dem man länge trodde var skrönor. Men det har visat sig att även starka vindar kan skapa 30 meter höga vågor.

Någon på internet som erkänner de hade fel? Det finns hopp för mänskligheten trotts allt!

signatur

Twitch
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Skönaste off-topic diskussionen på länge.

Jag tackar för 2-spelar läget! Jag ska absolut återvända till Nightreign och prova!

1
Skriv svar