Vad gör ni nu?

Medlem

Tittar på Mel Gibsons Apocalypto om Maya Indianer. Mycket bra film

Medlem

Kort arbetsdag. Ligger nu i en solstol på verandan och lyssnar på Lounge Soft House (i hörlurar). Solen hettar i ansiktet, känner rysningar av välbehag. Nu är livet gött!

Sen somnar man väl och vaknar helt sönderbränd i fejjan och får gå till jobbet knallröd

Nä är försiktig med solen.

Medlem

nej men lyssnar på senaste singeln med Lorna Shore, riktigt trevligt!

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Började precist på Ng+ i Clair Obscure expedition 33.

Medlem

Funderar på om jag ska gå och lägga mig.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Försöker tvångs-starta Arc Raiders.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Avstängd

Sitter här och funderar varför jag blir downvoted på allt jag gör på FZ. Är det ett kvalitetstecken?

Medlem

Spelar Claire Obscure expedition 33 för tredje gången

Medlem

Promenerar i solen. Ska snart hem, maxa ACn och sedan koda och spela Dead Cells. Förmodligen mest spela Dead Cells. Fan vad bra det är trots hundratals timmar spelade. Castlevania DLC är magiskt bra.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Går igenom en lista på youtube som säger 00-05 men massa låtar är från 90-talet

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Kollar på Untamed och ser med förskräckelse hur termometern börjar gå mot 45 grader…
Ikväll blir det iskall grogg!

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Som alltid: pillar med AI, gör nu ett eget spel som jag kommit hyffsat lång med och det börjar se ganska bra ut. Roligaste man haft med dator sedan man hade C64 och började pilla i BASIC och göra grejer man är i princip obegränsad i dessa dagar, fantasin är enda gränsen.

Medlem

Första arbetsdagen efter semester avklarad.. helt galet trött i morse och var inte speciellt kul på jobbet. Men nu är årets värsta arbetsdag gjord iallafall.. nerförsbacke tills nästa år nu🥳😎

brrap brrap pew pew

Ligger inlagd på infektionsavdelningen på SÄS i Borås. Rosfeber i höger fot och ben. Det är inget att rekommendera, fy fan. Bra avdelning dock, men jag hade nog föredragit en annorlunda sista semestervecka.

signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem
Skrivet av lerb:

Ligger inlagd på infektionsavdelningen på SÄS i Borås. Rosfeber i höger fot och ben. Det är inget att rekommendera, fy fan. Bra avdelning dock, men jag hade nog föredragit en annorlunda sista semestervecka.

Du använder väl inte semesterdagar för att ligga på sjukan?

brrap brrap pew pew
Skrivet av Loxus:

Du använder väl inte semesterdagar för att ligga på sjukan?

Jag är egenföretagare

signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Ska snart dela ut mat till hemlösa

Nån som vet vad som hänt med kommentarsfältet till artikeln Slaget – FZ mot SweClockers i Battlefield 6? Är det bara jag som inte har tillträde dit längre?

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem
Skrivet av lerb:

Jag är egenföretagare

Oof.

Skrivet av Monki Rauklund:

Nån som vet vad som hänt med kommentarsfältet till artikeln Slaget – FZ mot SweClockers i Battlefield 6? Är det bara jag som inte har tillträde dit längre?

Samma här.

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

För mig funkar det.

Skrivet av Atilaa:

För mig funkar det.

Funkar nu för mig också igen 👍

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

Medlem

Jepp, funkar nu.

Medlem

Jag har kommit fram till att Molotov hade ett nytt konto här, men jag tror att det är borta nu... underligt.
Ren spekulation från min sida, men jag tror jag har/hade rätt.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Väntar på att det ska bli kväll så jag kan se Alien Earth, folk verkar vara nöjda med de två första avsnitten

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Skriv svar