Vad gör ni nu?
Kort arbetsdag. Ligger nu i en solstol på verandan och lyssnar på Lounge Soft House (i hörlurar). Solen hettar i ansiktet, känner rysningar av välbehag. Nu är livet gött!
Sen somnar man väl och vaknar helt sönderbränd i fejjan och får gå till jobbet knallröd
Nä är försiktig med solen.
Går igenom en lista på youtube som säger 00-05 men massa låtar är från 90-talet
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Ligger inlagd på infektionsavdelningen på SÄS i Borås. Rosfeber i höger fot och ben. Det är inget att rekommendera, fy fan. Bra avdelning dock, men jag hade nog föredragit en annorlunda sista semestervecka.
Du använder väl inte semesterdagar för att ligga på sjukan?
Du använder väl inte semesterdagar för att ligga på sjukan?
Jag är egenföretagare
Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen
Nån som vet vad som hänt med kommentarsfältet till artikeln Slaget – FZ mot SweClockers i Battlefield 6? Är det bara jag som inte har tillträde dit längre?
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Jag är egenföretagare
Oof.
Nån som vet vad som hänt med kommentarsfältet till artikeln Slaget – FZ mot SweClockers i Battlefield 6? Är det bara jag som inte har tillträde dit längre?
Samma här.

För mig funkar det.
För mig funkar det.
Funkar nu för mig också igen 👍
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!