Snö och kyla tyckas komma till The Division 2

Robot
Snö och kyla tyckas komma till The Division 2
Medlem

Älskar miljön i spelet, men jag vet inte...det kändes som det snabbt blev återupprepande.
Hade gärna sett en fristående spelvariant med zombies då jag tycker det vore superbt/perfekt för just det. (...för om något är ju inte zombies ett återupprepande..eller vänta nu lite ).

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot, men ni vet alla att jag har rätt ;) >

Medlem

Jodå spelar sporadiskt men det krävs något nytänk för att locka tillbaka mig och de horder som lämnat.

Medlem

Satan så mys!

Har säkert skrivit detta innan men:
Bästa looter shootern nånsin.
Dock har jag har lagt så mycket tid på det nu att det tar emot att komma tillbaka. Det går inte att spela samma spel hur länge som helst.

signatur

Insert "personbeskrivning" (skryt) här. Låtsas vara nonchalant om det.

Medlem

Spelar folk detta verkligen aktivt fortfarande?

Körde ettan och tyckte det va helt ok tills det blev ensamt och tråkigt. Provade igen ett tag senare men kändes bara som att man låg enormt långt efter och tröttnade extremt fort.

Sen vet jag inte med tvåan men fixade dom att svårare fiender bara är bullet sponges? Tog död på känslan ganska fort när man kom till lite svårare nivå i ettan.

Medlem

Köpte NY Brooklyn för två veckor sen. Spelat en gång.
Spelet i sig är roligt men herregud vad över komplicerat några ambitiösa …. Gjort det.
Lager på lager med siffror för gear, perks, wxtras etc. Det är riktigt jobbigt och förstör spelupplevelsen.

Medlem

Mitt största klagomål med The Division 2 är att det inte har samma atmosfär och stämning som ettan. Hoppas snön kan råda bot på det

Tråkigt med fuskarna i MP-delen som förstörde allt; annars var atmosfären klockren.

signatur
Medlem

Julen står ju för dörren så det är passande! Redan köpt alla julklappar

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Gnällkuk
Skrivet av Ankh:

Älskar miljön i spelet, men jag vet inte...det kändes som det snabbt blev återupprepande.
Hade gärna sett en fristående spelvariant med zombies då jag tycker det vore superbt/perfekt för just det. (...för om något är ju inte zombies ett återupprepande..eller vänta nu lite ).

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gillade verkligen stämningen med jul och snö i ettan. Har börjat spelat tvåan nyligen pga nån rea, och det är inte samma känsla. Sen är jag för dålig för att min-maxxa alla stats hit och dit, men det är rätt kul att bara köra missions med polarna och levla gubben.

Medlem

Något som jag tycker att Ubisoft och Massive skulle göra. Botar till spelen 1an och 2an. För ibland finns det ingen som ska göra samma uppdrag. Då hade det varit bra med botar i samma level som en själv. Som hjälper en om man går ner. Man kan hjälpa dem. Kan ge order till och så vidare.

Medlem

Jag spelar ganska mycket fortfarande, om än inte lika mycket som förr.
Men spelet skänker mig än väldigt mycket spelglädje, vågar påstå att det inte finns någon looter-shooter i samma klass som The Division.
Dessutom, snart 100 dagar game-time, tror jag når det strax innan september börjar.

Medlem

Den här "nyheten" är ungefär 1 månad gammal sedan det hintades om första gången, men bättre sent än aldrig.

Medlem

Sjukt snygga bilder, tycka vad man vill om The Division 2 men bra miljöer har de fått till iaf

Medlem
Skrivet av Decado:

Den här "nyheten" är ungefär 1 månad gammal sedan det hintades om första gången, men bättre sent än aldrig.

If i haven't seen it, it's new to me!

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Något som jag tycker att Ubisoft och Massive skulle göra. Botar till spelen 1an och 2an. För ibland finns det ingen som ska göra samma uppdrag. Då hade det varit bra med botar i samma level som en själv. Som hjälper en om man går ner. Man kan hjälpa dem. Kan ge order till och så vidare.

Call for backup har nog fan alltid funkat för mig i tvåan.
Tror inte jag kan komma på ett enda tillfälle där jag inte fått hjälp.

1
Skriv svar