Alla brotts moder
Kanske Tomas som stall tillbaka tröjan.
Är Tomas en stalledräng?
Panem et circenses
Eller så gör man som många andra gör, man åker till gymmet i träningskläder och tar bara med ett par extra skor man tränar i, sen duschar man hemma.
Jepp, så gör jag! Men tänkte att OP kanske var intresserad av en mer... vågad lösning.
Är Tomas en stalledräng?
Oj, men ja, kanske?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Jag vill riktigt att ett stor tack till alla på FZ. Igår när jag kom hem från en räk-kryssning så låg det en splitter ny Tompa-tshirt i brevlådan. Man blir ta mig fan tårögd.
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Jag vill riktigt att ett stor tack till alla på FZ. Igår när jag kom hem från en räk-kryssning så låg det en splitter ny Tompa-tshirt i brevlådan. Man blir ta mig fan tårögd.
Räk-kryssning OCH Tompa-tisha. Där peakade livet! ❤️
En Bamseponny av folket
Hoppet för mänskligheten är återställt!
Ta nu inte med den till ditt kriminella gym!!
Ta nu inte med den till ditt kriminella gym!!
Nej, det ska jag absolut inte göra!
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Nu blev jag lite sådär varm inombords, behövde det denna fredag. Bär den med stolthet och slit den med hälsan! ❤
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.