Battlefield: Bad Company 2

HARDCORE!! YIPPI-KI-YAY trodde vi snacka 7 kulor i bröstet för o få nån o blöda men nu finns det hopp


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag skickade mail till cdon.com och undrade om man fick beta key om man förbokat och idag fick jag mail med en kod så antog att det var en beta key men då hade jag redan avbokat och förbokat på webhallen istället haha x)

Medlem

"Genom att göra traditionellt sett svaga klasser som fältskär och understöd mer flexibla i vapenvalen blir det också enklare att få ihop en balanserad grupp."

Nä, fältskär heter det väl ändå inte. En fältskär är väl en i fält förlagd kirurg, medan det ni far efter antagligen är en sjukvårdare.

dmn
Medlem

Nån som fått key från webhallen än?

Skrivet av dmn:

Nån som fått key från webhallen än?

nope...still waiting.. hur funkar det annars då? får man en länk för o ladda ner betan eller vad


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Såhär ser mailet ut från GAME (inte mitt mail)

Citat:

ack för att du förhandsbokat Battlefield Bad Company 2 på Game.se!

Här kommer din kod som ger dig tillgång till betan som startar imorgon, torsdag 28 jan:
Betakod: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

DOWNLOAD INSTRUCTION

STEP 1: Please visit www.battlefieldbadcompany2.com/beta for instructions on how to download the Battlefield: Bad Company™ 2 PC Beta Client (site is live tomorrow). Please note that the Beta starts at 6pm on Thursday, Jan 28, and that the Client will only be available for download at that time.

STEP 2: Download and Install the client.

STEP 3: Once the client is installed, start the client and click on the log in button. You will receive a prompt to sign in with your EA Account. If you do not have an EA Account you can create one on the same screen. (You may also create your EA Account

STEP 4: Enter the unique PC Beta Code during the log in process to authenticate your participation in the Beta. You will not be able to play or access any multiplayer menus without being authenticated.

*Please note that once used it will be tied to your EA Account and no longer valid for new registrations.
** Please note that clicking on any of the multiplayer menu choices will open the log in dialogue if you are not already logged in.

OBS: Har ni förhandsbeställt mer än 1st spel skickas de övriga betakoderna i ett separat mail.

mg
Medlem
Skrivet av bladefinor:

En annan fråga... Jag provade den där System Requirements Lab sidan, och jag tycks ha det som krävs för Recommended. Fast något är skumt med grafik kortet. Har någon en förklaring till detta?

http://i50.tinypic.com/p7mtd.png

EDIT: Jag har HD 4850. Ska vara HD 4870+. Även fast dess prestanda verkar passera gränsen så vill den ändå inte räknas med som Recommended. Funkar nog ändå antar jag...

Förklaringen är att ditt kort saknar DirectX 11 stöd helt enkelt, kortet kommer med största sanorlikhet orka driva det, bara att du inte får dx11-lullet.

Medlem

Fick beta key idag, bokade från webhallen. Nu vill jag bara att denna dagen skall gå så jag får komma hem och testa! Verkar som att man inte kan ladda ner clienten förens klockan 18.00 ?

Medlem

Fick BETA-nyckeln nu, fan va najs. Ses tjejer!

Medlem
Skrivet av mg:
Skrivet av bladefinor:

En annan fråga... Jag provade den där System Requirements Lab sidan, och jag tycks ha det som krävs för Recommended. Fast något är skumt med grafik kortet. Har någon en förklaring till detta?

http://i50.tinypic.com/p7mtd.png

EDIT: Jag har HD 4850. Ska vara HD 4870+. Även fast dess prestanda verkar passera gränsen så vill den ändå inte räknas med som Recommended. Funkar nog ändå antar jag...

Förklaringen är att ditt kort saknar DirectX 11 stöd helt enkelt, kortet kommer med största sanorlikhet orka driva det, bara att du inte får dx11-lullet.

Ja, antaglien

Medlem

Förstår inte att Calle Johansson-Sundelius kan tycka att Bad Compani (1) hade en intressant singleplayer.
Gå till punkt 1 och skjut ner finenden.
Gå till punkt 2 och skjut ner finenden.
Gå till punkt 3 och skjut ner finenden.
Gå till punkt 3 och skjut ner finenden.
....
Ett ganska mediokert spel som jag tröttnade på innan jag spelat färdigt.

Ni kanske kommer älska spelet men jag tror inte jag har samma smak som recensenten. Blir inget köp här.


signatur

Det var detta...

Medlem

jag kan inte uppdatera beta....fail!!


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Inaktiv

har köpt mw2 men längtar ändå till det här spelet...:p

Skriv svar