Nya Xbox-upplevelsen

Inaktiv
Skrivet av Mr.Muer:

tyvärr kan jag inte ta del av detta då en snubbe var tyken mot mig på live så var jag kanske lite för tyken tillbaks så han anmälde mig å jag vart bannad från live så det suger svinhårt haha

Kan du inte bara göra ett nytt live konto å tanka ner det med, eller är xboxet också bannat? Om inte var det väl nån som skrev att dom installerat det i förväg med ett usb-minne, så de borde la gå och tanka ner nånstans.

Medlem
Skrivet av wankstah:
Skrivet av Mr.Muer:

tyvärr kan jag inte ta del av detta då en snubbe var tyken mot mig på live så var jag kanske lite för tyken tillbaks så han anmälde mig å jag vart bannad från live så det suger svinhårt haha

Kan du inte bara göra ett nytt live konto å tanka ner det med, eller är xboxet också bannat? Om inte var det väl nån som skrev att dom installerat det i förväg med ett usb-minne, så de borde la gå och tanka ner nånstans.

Hela boxen är ju bannad. jo jag fick ner det på ett usb minne. fast utan avatarer. men vad ska man med dem till om man inte kan ha några vänner att connecta till Nxe dashboarden är riktigt fräsch i alla fall =):up:

Inaktiv

själv tyckte jag det såg bättre ut förr, lite plottrigt och avatarer bryr jag mig inte om.
Gamla dashboard med möjlighet att installera spel pls.

Medlem
Skrivet av anon_1399:

själv tyckte jag det såg bättre ut förr, lite plottrigt och avatarer bryr jag mig inte om.
Gamla dashboard med möjlighet att installera spel pls.

Håller nästan med dig, tror jag är ovan.

signatur

Wai

Medlem

Finns ett nytt jultema att ladda ner helt gratis på marketplace!

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Japp laddade ner det, mycket bra till jul stämningen:)

signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Snäll julklapp med temat!

Medlem

Är det någon med silver medlemskap som kan ladda ner demos eller har de helt plötsligt bytt till "gold members only"?

isåfall suger det ju mer nu än innan

Inaktiv
Skrivet av Blackbeard:

Är det någon med silver medlemskap som kan ladda ner demos eller har de helt plötsligt bytt till "gold members only"?

isåfall suger det ju mer nu än innan

Inga problem alls med att ladda ned demos. Vissa nya demos är ju däremot begränsade till Guldmedlemmar i början, men det brukar släppas efter ett par dagar.

Inaktiv

Jag gillar den nya dashboarden. Och avatarerna.

signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

konstigt, jag skulle prova tanka hem demos som jag tankat förut men det gick inte heller

[EDIT]

hm, bara för jag skrev denna posten så gick det att tanka ner demos, kanske hadde problem med servrarna?

Skriv svar