Nya Xbox-upplevelsen
tyvärr kan jag inte ta del av detta då en snubbe var tyken mot mig på live så var jag kanske lite för tyken tillbaks så han anmälde mig å jag vart bannad från live så det suger svinhårt haha
Kan du inte bara göra ett nytt live konto å tanka ner det med, eller är xboxet också bannat? Om inte var det väl nån som skrev att dom installerat det i förväg med ett usb-minne, så de borde la gå och tanka ner nånstans.
tyvärr kan jag inte ta del av detta då en snubbe var tyken mot mig på live så var jag kanske lite för tyken tillbaks så han anmälde mig å jag vart bannad från live så det suger svinhårt haha
Kan du inte bara göra ett nytt live konto å tanka ner det med, eller är xboxet också bannat? Om inte var det väl nån som skrev att dom installerat det i förväg med ett usb-minne, så de borde la gå och tanka ner nånstans.
Hela boxen är ju bannad. jo jag fick ner det på ett usb minne. fast utan avatarer. men vad ska man med dem till om man inte kan ha några vänner att connecta till Nxe dashboarden är riktigt fräsch i alla fall =):up:
Är det någon med silver medlemskap som kan ladda ner demos eller har de helt plötsligt bytt till "gold members only"?
isåfall suger det ju mer nu än innan
Inga problem alls med att ladda ned demos. Vissa nya demos är ju däremot begränsade till Guldmedlemmar i början, men det brukar släppas efter ett par dagar.