Left 4 Dead 2 i november
Skulle vara roligt om man kunde lira " Left 8 Dead " eller flera iaf. Skulle vara roligt att springa i en hel grupp och samarbeta mot flera zombies och större banor.
Det finns faktiskt servrar som stödjer 16 spelare i L4D som gör att man kan vara 8 survivors men då blir det 8 infected också och det kan bli riktigt rörigt
HAHAHAHA! Aldrig i helvette att jag köper L4D2 när 1an precis släppts! Haha! Detta måste vara ett jävla stort missförstånd!! Veckans skratt! Tack Valve för den!
När 1'an precis släppts? Har du bott i en garderob på sistone?
Det var mindre än 7 månader sen. Det är nyligen.
Om den nu släpps helt fristående hoppas jag verkligen att valve ger halva priset eller liknande för de som har köpt ettan. Känns surt att köpa något för fullpris som lika gärna kunde vart dlc. Räknade med att det skulle komma mer när man släppte, tyckte främst vapenalternativen var för begränsade. Hoppas det kommer mer variation eller djup för 'bossinfected' också.
Nog för att jag haft otroligt kul med L4D, men troligtvis vill jag inte betala fullt pris för något som är relativt likt mina ursprungliga förhoppningar på L4D's DLC.
Valve har hållt en god kvalité på sina produkter hittils, så jag reserver ett visst hopp om att de gör det värt mina pengar dock.
"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez
Ja ni gubbs, vet ej vad jag tycker egentligen, bra att dem fortsätter med franchisen men det här kunde lika gärna varit en patch eller nåt, ser inte ut som att det har hänt några större förändringar. Spelkaraktärerna var inte heller lika tilltalande som dem i det första spelet.
Jag har inte köpt L4D för att jag inte tyckt det skulle varit värt pengarna om ingen annan i min närvaro också köper det (Suck, WoW), men jag har spelat betan/demot och på mindre lagliga sätt. Jag tyckte att det första var väldigt linjärt, hade hoppats på lite mer GTA liknande frihet känsla. Där man kan ta sig från punkt A till punkt B på flera olika håll. Det var för liten vapenarsenal också.
Yeah well, you know, thats just like your opinion, man
Inne på gametrailers har de teaser (ser riktigt härlig ut). IGN har 8 gameplayvideos (korta snuttar på 1 min styck, men najs iaf).
Fyfan vilket slöseri, vadfan gör som med TF2 istället och uppdatera spelet. L4D är inte ens ett år gammalt och de ska redan göra en tvåa? Riktigt dåligt av Valve, lägg ner tid på Episode 3 istället.
Håller med dig. vore ju najs om de ägnat mer tid åt ett spel de redan släppt, men jag antar att de inte tjänar pengar på det så det ligger inte i deras intresse.
Valve har gått från ett förbannat bra spelföretag i mina ögon till ett patetiskt penga slukande företag som kommer pumpa ut L4D titlar lika ofta och mycket som The Sims spelen!
Patetiskt är det minsta man kan säga om detta! Aldrig full pris för detta! Max 100kr och då skall det vara i butik det priset! Via steam 50kr!
Riktigt besviken!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Det här är jävligt skumt faktiskt. L4D är knappt "färdigetablerat" än och nu annonseras 2an ut? EXTREMT olikt Valve om man ser på TF2 t ex.
Min gissning är att vi ska se detta som L4D "2.0" och att Valve helt enkelt räknar med att lägga till för mycket för att det endast ska bli freebie updates av det hela. Jag tror vi kommer se detta nya material mergas med nuvarande, för jag tvivlar rätt hårt på att de vill splitta L4D communityn efter såhär kort tid. :/
Cptn BaseballBatBoy!
Hittade en video:
http://www.destructoid.com/e3-09-left-4-dead-2-teaser-trailer...
Synd att dom ska in med motorsågar och skit, överlevarna kommer ha större övertag känns det som, om man inte måste hitta bränsle till motorsågen eller något. Sen känns det väl lite väl tungt att springa iväg från zombies med motorsåg och stekpanna förutom alla vapen man har?
Ed: Ahaa, såg att den större killen hade motorsåg, en annan kille en yxa, tjejen ett basebollträ och den fjärde en stekpanna. Fränt