Colin McRae: Dirt 2 i görningen

Robot
Medlem
Colin McRae: Dirt 2 i görningen

Wooh! Smuts!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Liket lever! =/
Varför inte bara ge spelet titeln Race Driver: DiRT istället?

Ses fram emot iallafall.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Oooh, hoppas det blir lika bra som dirt


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Skönt att dom ger fan i att utveckla det till ps2/gamla xböxen.

Medlem

Äntligen!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

Liket lever! =/
Varför inte bara ge spelet titeln Race Driver: DiRT istället?

Ses fram emot iallafall.

Håller med dig.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

japp nice och med senaste boxuppdateringen kanske spelet flyter på också..det förra led ju rejält av dålig fps på vissa sträckor..

Medlem

vill ha! måste ha! ska ha!

Medlem

2 bilder till här:
http://ve3d.ign.com/images/game/14300762/PC/Dirt-2/category/5...

De är väll bara icke ingame bilder (pr)?
Annars äre första gången ja INTE ser polygonkanter i ett bilspel någonsin.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Redaktör

Pr-folk brukar benämna bilder lite olika, screenshots, renders osv. Den här gången kallas de "target visuals", jag gissar att det är photoshoppade ingame-bilder eller nåt i den stilen. Och plattform angavs inte så de kan mycket väl vara knäppta på pc.


signatur
Medlem
Skrivet av zdib:

Oooh, hoppas det blir lika bra som dirt

Hoppas det blir bättre.

För det kändes lite konstigt att kunna hålla FULL gas och köra banorna utan att bromsa.

Medlem

Fyfan vad kul =D


signatur

<3

Medlem

Jävligt trist att Colin gick bort förra hösten, han var nog en förebild för många.. Kul att spelserien lever vidare dock.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Dirt var inget dåligt spel, bara det att jag saklnade arcad multiplayer i det.
Kul att knuffas lite istället för att bara köra igenom någons ghost.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

WIE!:D precis vad man behövde efter en jobbig dag bra nyheter!:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

DiRT är grymt ju!

Medlem

Ja! Äntligen

Medlem

Ingen som vill köpa mitt DiRT ? x) Till PC that is. Eller byta!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Ingen som vill köpa mitt DiRT ? x) Till PC that is. Eller byta!

Fick du också med det gratis till ditt 8800GT?

Jag gillade inte riktigt Dirt, jag är bara intresserad av själva rallyt, inte allt annat skit dom la till runtom så som stora lastbilar och annat.

Bästa rallyspelet genom tiderna är ändå RalliSport Challenge 2 till Xbox, inget kommer ens i närheten av det.

Medlem

Jag skulle bli mer upphetsad över ett nytt Richard Burns Rally, det enda bilspel värt namnet. Övriga bilspel har sån lustig fysik på bilarna att det blir trist nästan genast.

Medlem

Yaaaaaj!
DIRT var ju grymt!

00a
Medlem

Jag är en nu en lycklig människa:heart:

Medlem
Skrivet av atiko:

Jag skulle bli mer upphetsad över ett nytt Richard Burns Rally, det enda bilspel värt namnet. Övriga bilspel har sån lustig fysik på bilarna att det blir trist nästan genast.

Tyckte inte riktigt att det spelet var någon höjdare då när det kom jämfört med Colin McRae-spelen. Men skulle ju egentligen inte vara några problem att fixa ett nytt sånt spel... problemet är väl bara att ingen vill göra ett?

Medlem

Jag hoppas att det blir splitscreen i Dirt 2, saknade det riktigt mycket i förra spelet.

Inaktiv

Gillade verkligen Grid. Mycket bättre kontoller än Pro Street. Och Fysiken känns mer realistisk. Får se va dom lyckas göra denna gång!

Medlem
Medlem

Colin McRae blir nog glad i sin grav att dom inte bara slutar upp med spelserien.

S_Z
Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av atiko:

Jag skulle bli mer upphetsad över ett nytt Richard Burns Rally, det enda bilspel värt namnet. Övriga bilspel har sån lustig fysik på bilarna att det blir trist nästan genast.

Tyckte inte riktigt att det spelet var någon höjdare då när det kom jämfört med Colin McRae-spelen. Men skulle ju egentligen inte vara några problem att fixa ett nytt sånt spel... problemet är väl bara att ingen vill göra ett?

Det beror på vad man är ute efter. Är det realism man är ute efter så är RBR, precis som atiko säger, det enda spelet i denna subgenre värt namnet. Hade också hemskt gärna sett en uppföljare på RBR istället...synd att rallysimulator-anhängarna är så få

1
Skriv svar