Robot
Pure

Det är mycket på gång inom offroad-genren 2008. Ett av spelen som kämpar tappert om första plats heter Pure från Black Rock Studios och även om förläggaren är Disney betyder inte det att spelet är rosenrött.

#black-rock-studio


Medlem
Pure provkört

Ingen plus och minus?

Medlem

Innan jag läst recensionen så måste jag säga att det var ett rätt kul spel men laddningstiderna (iaf på PC) gjorde att jag tröttnade.

Medlem

Den är där.

Inaktiv

Trist som fan.


signatur

a"C"RED -

Jag tröttnade seriöst innan jag nått runt första banan.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

00a
Medlem
Skrivet av MaXMC:

Innan jag läst recensionen så måste jag säga att det var ett rätt kul spel men laddningstiderna (iaf på PC) gjorde att jag tröttnade.

Jo laddningstiderna är helt enkelt löjligt långa:down:

Medlem

en pegi-märkning görs aldrig efter hur svårt det är utan endast efter hur farligt/läskigt och sånt det är.

Inaktiv

oj har recensionen redan kommit?! fan va ni är sena...


signatur

STEFAN89KING

Medlem
Skrivet av stefan89king:

oj har recensionen redan kommit?! fan va ni är sena...

'stefan89king' - behöver man säga mer?

Medlem

Sprint borttaget i Xbox versionen? Kul spel iaf, gett mig mer kul än vad Crysis och FC2 har gjort tillsammans, och då är jag en FPS människa :C

Redaktör
Skrivet av stefan89king:

oj har recensionen redan kommit?! fan va ni är sena...

Ibland är vi snabba, ibland inte. Vi har inte samma resurser som gigantiska utländska sajter, därför tar det ibland längre tid. Du får gärna berömma oss när vi är snabba också...


signatur
Medlem

Väldigt tråkigt spel motorstorm hundra gånger roligare.

Inaktiv

3/5? Det förtjänar ju minst 4/5, tycker jag! :>

Medlem

Skit roligt spel asså. Spelat dt mkt. Freestyle är fett roligast.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

behövs iaf en kontroll för att kunna spela. värdelöst på tangentbord


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Inaktiv

Hatar Osynliga barriärer när det bara tar stopp, låt mig åka ner för ett stup eller vad som helst!

Medlem

Jag tyckte demot till PC sög, men det verkar som det inte var så tråkigt som jag tyckte .

Medlem
Skrivet av Joel1992:
Skrivet av MaXMC:

Innan jag läst recensionen så måste jag säga att det var ett rätt kul spel men laddningstiderna (iaf på PC) gjorde att jag tröttnade.

Jo laddningstiderna är helt enkelt löjligt långa:down:

Ja, man fick lite smått damp på dom.

Bra betyg, det är för enformligt för en 4:a.


signatur

B lup

Medlem

Riktigt roligt spel! 4/5 ger jag det lätt. Laddningstiderna tycker jag inte är så farliga? Typ 20 sek för en bana, inte hela världen. Har ni längre tider än så, så testa tvinga av Vsync för spelet. Det som ställer till det för de flesta.

Medlem

Grymmt kul spel, synd att man spela igenom det så fort och dåligt att det inte finns svårare svårighetsgrader,Tex. easy, normal, hard. istället för bara en nivå.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Riktigt roligt spel! 4/5 ger jag det lätt. Laddningstiderna tycker jag inte är så farliga? Typ 20 sek för en bana, inte hela världen. Har ni längre tider än så, så testa tvinga av Vsync för spelet. Det som ställer till det för de flesta.

Om Vsync är vad som får spelet att ladda långsamt så är det ju värre än vad jag tror... Då kan de ju inte koda över huvud taget...
Laddningstiderna för mig kan ju bero på min CPU, har en kollega som spelar det på 360 och han tycker det röjer och lider inte av laddningstiderna.

Inaktiv

Man ska inte klaga på laddningstiderna då det finns spel som laddar ännu mera. Spelet behöver ju direkt vara dåligt för det.

Medlem

Tycker också det är värt 4/5. I enklaste laget? Ja, men det är tillräckligt underhållande för att jag ska ha kört igenom hela World Tour'en. Har spelat det på PC och kan hålla med om att laddtiderna är lite väl tunga för ett "simpelt" spel som detta.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Man ska inte klaga på laddningstiderna då det finns spel som laddar ännu mera. Spelet behöver ju direkt vara dåligt för det.

Håller inte med resonemanget där - varför skall man inte få klaga på dåliga (läs: långsamma) laddningstider bara för att det finns andra spel som har ännu sämre laddningstider?

Vad jag har svårt för är spel som tycks ha väldigt lång laddningstid synbarligen i onödan; dvs att det tar lika lång tid att starta om på en level som det tar att starta spelet från första gången. Dem flesta ljud, texturer och modeller bör redan finnas i minnet, det borde inte behöva ta lång tid. Dead Space är ett nytt spel som man osökt tänker på. Jämför då med Fallout 3 som är mycket mer komplext och som laddar på någon sekund bara.

Speciellt i actionorienterade spel som just racing osv så så tycker jag att långa laddningstider är ett kan vara ett väldigt gissel. Det ökar ju inte direkt ens adrenalinnivå, jag menar.

Medlem

Tycker att det är ett grymt spel dock som de flestar säger, laddningstiden

verkar kul tankar demot nu


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Fett tråkigt ocg synd att detta spel bara finns till xbox 360?


signatur

Noone can live forever

Inaktiv
Citat:

"Är Pure svårt? Nej, det förtjänar sin 3+-PEGI-märkning. Alla kan sätta sig ned och köra en ATV över mållinjen ? och det är just det som gör spelet så tilltalande."

Hahahaha, låt mig citera PEGI:

Citat:

De ger en tillförlitlig indikering om spelets lämplighet för en viss en ålder. Åldersmärkningen omfattar inte uppgift om svårighetsgraden eller vilka färdigheter som krävs för att spela ett spel.

Vad hände med all research? Säg inte saker som in inte har full koll på.

1
Skriv svar