LittleBigPlanet

Robot
LittleBigPlanet

En urgammal genre förses med fysik, multiplayer och gränslösa byggmöjligheter. Mina tygdamer och tygherrar - ett av årets roligaste spel har landat.


Medlem
FZ testar LittleBigPlanet

Ett av dom bästa PS3 som finns just nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Ett av dom bästa PS3 som finns just nu

Nej.

Grymt spel dock!:D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Game of the Year.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Citat:

Spelet blev färdigt i november och allt pekade på att det skulle pricka premiärdatumet den 22 oktober

Tidsmaskin FTW?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Ett givet köp. Det här spelet verkar vara fullkomligt lysande. Vinterns stora begivenhet nu när mörkret och kylan omfamnat landet.

Medlem

Är inte tajta kontroller ett måste när det kommer till platforms titlar? Man kommer ju ihåg hur frustrerande t ex simpsons var till nes när kontrollerna inte funkade.

Blir nog ett köp efter ett tag när priset gått ner, släpps alldeles för många titlar för att prioritera LBP.

Medlem

Älskade betan, så detta är givet köp till samlingen. ^^

Inaktiv

Vad hände med fz.tv?

Medlem
Skrivet av Zymac:
Citat:

Spelet blev färdigt i november och allt pekade på att det skulle pricka premiärdatumet den 22 oktober

Tidsmaskin FTW?

lolcopter? =D


signatur
Medlem
Skrivet av floube:

Vad hände med fz.tv?


signatur

B lup

Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Zymac:
Citat:

Spelet blev färdigt i november och allt pekade på att det skulle pricka premiärdatumet den 22 oktober

Tidsmaskin FTW?

lolcopter? =D

Nyheten e ändrad nu...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Återigen så förstörs en bra recension av att ni har betyget högst upp på första sidan...

LBP verkar vara ett skitkul spel som man kan sitta flera dagar med i sträck! Kommer bli ett lätt köp när jag väl investerat i ett Ps3!

Medlem

Blir nog till att införskaffa det så fort det släpps. Vilket datum är det nu igen?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

5:e november, eller åtminstone samma vecka som den 5:e.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av floube:

Vad hände med fz.tv?


signatur

hejsanhejsanhejsan

ptr
Medlem

Hoppas många kreativa själar gör riktigt roliga banor nu är själv ordentligt med okreativ så kommer inte ha ork att göra en endaste bana

Medlem

va går spelet ut på?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Läs recensionen...

Inaktiv

Hade spelet kommit på 360 hade folk sagt " WOW ; DAMN; O HERRE GUD VILKA JÄVLA BRA KONTROLLER!! STYRNINGEN ÄR UNDERBAR"

Men nu kom det till ps3 med sina glatta dualsticks som inte blivit mkt förändrade sedan ps1.

Men spelet är nog kul ändå

Inaktiv

Det står 2-4 veckor försening.

Verkar skit roligt men jag tror det inte håller i längden. Det är något spel som man bara orkar lira några timmar sen ställer man det på hyllan, det tror iaf jag.

Men det ser skit roligt ut.

Medlem
Skrivet av sasserdude:

Hade spelet kommit på 360 hade folk sagt " WOW ; DAMN; O HERRE GUD VILKA JÄVLA BRA KONTROLLER!! STYRNINGEN ÄR UNDERBAR"

Men nu kom det till ps3 med sina glatta dualsticks som inte blivit mkt förändrade sedan ps1.

Men spelet är nog kul ändå

Just nu är det själva auto-justeringen i djupled som kan krångla litegrann. Är ett fåtal gånger jag råkade ut för det i betan.

Spelet är riktigt bra och känns roligt att veta att spelet kommer växa för varje dag.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Det står 2-4 veckor försening.

Verkar skit roligt men jag tror det inte håller i längden. Det är något spel som man bara orkar lira några timmar sen ställer man det på hyllan, det tror iaf jag.

Men det ser skit roligt ut.

Spelade mer än så i betan bara, askul med vänner efter några öl också.

Gillar att det fick en 5a men trodde bara "perfekta" spel ska få högsta betyg, så hur det kan gå ihop med att ni klagar på kontrollen förstår jag inte..
Dessutom gillar jag kontrollen, klart det inte ska gå att hoppa lika högt från nåt som sjunker som ett fast objekt..

Medlem

Ser ut att bli den här titeln som kommer förknippas med konsolen. Det blir nog en bundle hos många försäljningställen.

Jag kunde inte utröna det ur recensionstexten, men finns det något berättande med i spelet. Har det någon story?

Medlem

Det ser ju så fantastiskt gulligt ut!
Nån som har lust att ge bort en PS3:a, PM:a mig!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av floube:

Vad hände med fz.tv?

De har väll tidigare sagt att FZ inte besitter någon utrustning för att spela in film från konsolspel.

Rätta mig om jag har fel.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Figurerna påminner om de i opel reklamen, de där som ropar: "Cmo'n" eller nåt


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Verkar skit roligt men jag tror det inte håller i längden. Det är något spel som man bara orkar lira några timmar sen ställer man det på hyllan, det tror iaf jag.

Alla banor som man kan göra och dela med sig gör att det håller väldigt länge. Fanns nog runt 100 banor i betan och alla är olika.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

<3 LBP!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

spelade betan sj, riktigt bra spel, hade blivit förvånad ifall det inte fått full pott 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

123
Skriv svar