Se avatarskapande i nya 360-utseendet

KoP
Medlem
Skrivet av ElyziuM:
Skrivet av KoP:
Skrivet av ElyziuM:

Fy fan vad kasst, kändes som att 360n kommer få 8års stämpel precis som Wii har bara för skit avatarer.
Att dom årkar, hoppas man kan köra med gammla avatarena och inte bli påtvingad dom dära.

Varför denna oro? Det är helt valfritt huruvida du vill använda en 3d-avatar eller fortsätta använda gamerbilden. Själv tycker jag bara det är bra att dom breddar och erbjuder fler möjligheter. Din inställningar är dock inte så ovanlig bland 360 folk som anser sig mera hardcoregamer än casualgamers har jag upptäckt på div. forum där det diskuterats dom nya 3d-avatorerna.

Jag är en casualgamer, spelar inte så ofta på min 360 (dock mer nu när jag bytt firmware i läsaren).
Glädjer mig dock att du säger att vanliga avatarer finns kvar för jag avskyr allt "dada" ploj som Wii kör med, hoppas man kan blockera ut dom också i andras live profiler.

Känns som konsolerna lånar koncept lite för mycket från varandra just nu.
PS3 fick achievements.
360 får Mii kopior och PS3 får det där crap home med "vuxna" Mii's/Sims docker.
Wii kör vidare på sin 8åring stil.

Jag kommer nog undvika dashboard updaten så länge jag kan för undvika bli bannad för min flashad dvd-rom, jag spelar typ bara på 360n.

aktörerna lånar av varandra och gör det till sin egna grej med sin egna twist.. bara för att kunna spela på varandras framgångar. så har det alltid varit och kommer alltid förbli.

Skrivet av jompadoddle:

Va fan?! Detta är det fånigaste jag sett. Kan man ta bort de här fjantarna? Hade jag velat ha en barnkonsol hade jag köpt en Wii eller en Gameboy!

Så.. nu tar vi det lugnt och andas lite.. som sagt var: ingen kommer tvinga dig att använda dig utav dom nya avatorerna. Valet är fritt. Och ska vi se på det hela med lite förnuft tror jag väl inte att 360
n kommer förvandas till ett nytt Wii över ett natt bara för att det introduceras en ny typ av avator. Ja just ja.. sa jag att när du spelar GoW 2 (blod, motorsågar och massmord, värsta barnspelet) kommer spelarna ersättas av dom nuttiga avatorerna? SJÄLVKLART INTE!!

12
Skriv svar