Mercenaries 2: World in Flames

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av MaXMC:

haha Mikael Fröding gillar verkligen Theif spelen. Nu ser Mercenaries 2 ut som Thief: Deadly Shadows...

Kan ni inte skicka killen på en 3 dagars modeleringskurs hos nån utvecklare som kan visa på skillnaderna mellan 200 polygoner och 25000 polygoner.

Nu är det ju inte jag (Mikael Fröding) som gav en andra åsikt på detta spel (utan Mikael Löfgren) så blanda inte in mig i diskussionen, tack.

Oj, då ber jag om ursäkt! (Jag som tyckte jag dubbelkollade vem som skrivit och allt).
Då är det två på Fz.se som behöver modelleringskurs!

Medlem

Var väl ganska väntat att det skulle bli en flopp?


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Det jag gillade bäst med spelet var att Mattias Nilsson har ett svenskt vapenslag intatuerat på armen. HEHE. fallskärmsjägarförbandet tror jag det var. Ascoolt!


signatur
Medlem

Speladet det engång, de var redan fult som stryk och allmänt taskigt (som dom påpekat ovan)
men idag när jag starta det var skärmen vit men svarta detaljer och man såg inte vart gubben var osv....sjukt kasst


signatur

Sim-Racing

Medlem

hmmm har själv inte spelat detta spel nåt men egentligen gott folk har inte alla sandlåda spel ganska taskig AI jag menar GTA IV brillijerar ju inte med nån avancerad AI heller.

Buggar är ju nåt nåt alla spel numera lider mer eller mindre av beroende på ofta hur stor press utvecklarna har att släppa spelet. Men vi kan ju iallafall glädja oss över att att dom kanske släpper updates för dom plattformar som nu klarar av detta (PC, 360, PS3)

Angående grafik så tycker iallafall jag inte att man ska hänga upp sig så mycket på det för det först av allt handlar det ju om att spelet ska vara roligt att spela...blir ett spel för mycket om krävande grafik så köper folk det inte...nämner inga namn...hostCrysishost...

Medlem

Har spelat PC versionen av detta spel i ett antal timmar nu. I början blir man grymt besviken på att grafiken känns så simpel och att synfältet är begränsat på något sätt (känns som att det man ser är zoomat).

Att klara alla uppdrag som krävs för att se slutfilmen går ruggigt snabbt men som tur är så kan man spela vidare massa små uppdrag även efteråt och det är då man börjar ta ut svängarna och kanske släpper en oljetank från en helikopter i huvudet på nån retfull snubbe eller använder typ en atombomb för att spänga ett litet skjul bara för att det är skoj.

Buggarna är ibland så knäppa att dom i sig är ett rent nöjje, ibland börjar man garva när man ser en kontainer som hänger mitt i luften eller en patrullbåt som roterar runt sin egen axel! Det borde startas ett nytt forum där man skickar in knäppa screenshots från Mercenaries 2


signatur

Storstekarn

Medlem

detta verkar lovande!

Medlem
Skrivet av storstekarn:

....

Buggarna är ibland så knäppa att dom i sig är ett rent nöjje, ibland börjar man garva när man ser en kontainer som hänger mitt i luften eller en patrullbåt som roterar runt sin egen axel! Det borde startas ett nytt forum där man skickar in knäppa screenshots från Mercenaries 2

Vore kul med en tråd på just sådanan screenshots från alla spel


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar