Battlefield 3 - FZ har första filmen

Medlem

64 spealre......jets.......Låter extremt lovande. Nu kanske man kan gå vidare i Battlefield serien (sitter kvar och spelar på Battlefield 2 fortfarande).

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Det är lite löjligt, nästan... jag har jobbat med det här i fjorton år nu, men BF3 får mig ändå att känna mig som ett litet barn på julafton. Bäst att DICE inte gör oss besvikna!

Begär funktion att kunna gilla kommentarer..

BF-serien är absoluta favoritserien när det kommer till spel. Så detta ser jag verkligen fram emot.

Medlem
Skrivet av zyrax123:

Trailer / Teaser utan gameplay = Kvadratroten ur värdelöshet eller √värdelöshet²

Du vet att roten ur värdelöst är något lite mindre värdelöst, right? Som roten ur ett tag mindre än 1. Also, det är ingen "trailer". :evil:


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Keasar:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg

Omg, vad får dig att tro att detta kommer bli något bra?

"Jaa, de visar en skitdålig teaser där man får se ett flygplan, jippii, det kommer bli skitbra"

Sa de inte samma sak om bc2? utvecklar till pc separat, vilket jävla skitspel det visade sig vara, pff!

Det är fortfarande ett multiplattformsspel = Skräp. So what om de utvecklar PC och konsol parallellt, det kommer ändå finnas saker i pc-versionen som är inskränkta pga konsol. Jävla hyckleri.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Multiplatform nästan garanterar att det kommer att suga... men herregud vad jag hoppas att det inte kommer att göra det...

Allt låter bra än så länge, men kommer INTE att köpa det om det inte finns Commanders och Squadleaders med i spelet.
Har ingen lust att bara kuta runt och slipa min K/D ratio som i BFBC2.

... och singleplayer kampanj...?
Vilket jävla slöseri på dev resurser.
Men det hade kanske co-op?
Isf är det ju ok...

Medlem
Skrivet av Keasar:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg

wtf? allt du har sett är en teaser.. lugna ner dig grabben

Medlem

Om det där är tänkt att vara en teaser så är det nog en av de sämsta jag sett. Ja man får reda på när spelet utspelar sig och under vilken period som det kommer so what? Det var ingen direkt nyhet att det skulle utspela sig i modern tid eller att det skulle komma i år, iaf inte för mig.

Medlem
Skrivet av Oneone:

sämst ju, kan de inte visa gameplay isteället.

Instämmer, betydligt mer intressantare än denna teaser.

Medlem

Hahaha nu jävlar blir det att hosta upp 449 kr

Medlem
Skrivet av Oneone:

sämst ju, kan de inte visa gameplay isteället.

Hur fan tänker du egentligen!? Går inte visa gameplay redan nu. Det funkar inte så!!!

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av Oneone:

sämst ju, kan de inte visa gameplay isteället.

Hur fan tänker du egentligen!? Går inte visa gameplay redan nu. Det funkar inte så!!!

Jazå, varför inte det då... hur fan tänker du kan man ju undra. Eftersom frågan var retorisk så svarar jag åxå. "inte alls".


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Äntligen!!! BF3 kan bli hur bra som helst! BF:BC2 och 1 var bra spel, men de är för långt från BF2s realism!

Öronmärker en bunte hundralappar redan nu till detta

Medlem

Bara jag som fick lite Terminator 2-vibbar av filmen?


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av selle:
Skrivet av veum:
Skrivet av selle:

Va fan..Riktigt dåligt asså. Blev så sjukt hypad när man såg "Battlefield 3 fz har första filmen" så är det nått sånt här skit

Men snälla emo's lär er skillnaden på teaser och trailer

Moget svar då. Har jag sagt något i min post att det är en teaser eller trailer? Det står FÖRSTA FILMEN! Blir sjukt trött på efterblivna idioter som du som slänger ut sånna svar. Om någon av oss två är emo så är det ju du.

Vad jag menade va att jag hade hoppas på mer än en teaser när man igår läste om att mer BF3 info skulle komma.

Håller med dig fullständigt:up:
Är grymt besviken, men men.. spelet har ju en EA stämpel8)

Medlem

För övrigt så är det ju samma skit i ny förpackning förmodligen så orka bry sig om DICE, dumt att göra något nytt någon gång kanske... lika värdelösa som alla andra studier som blir för stora. Gör mest skräp med andra ord.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

I min mening har inte Bf serien haft samma seriösa anda (istället satsar de på blunt vardag i krig istället för story) som andra spel som COD och liknande men denna teaser spelgade på at de nu försöker med det också? Jag har dock inte spelad BC så mycket så kanske därför jag missat något


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

tror att jag precis sket på mig

Medlem

Rysningaaaaaar!

Medlem

Tyckte teasern var den fetaste på länge. En väldigt seriös ton, bilder som visar vanliga soldater och inget framtidstjafs, och sen brusversionen av BF-temat på slutet var ju pricken över i. Riktig Nine Inch Nails-anda över det. Älskar't <3

eak
Medlem

Värdelös film. Bland det sämsta jag sett. 40 sekunder där 10 var text och resten var svarta silhuetter.

Medlem

FLYGPLAAAAAAAAAAAAAAAN! <<<<3333


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Jo, det måste vara i framtiden, för då är det mörkt (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ere för svart skit?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Moderator | Testpilot

Vill iallafall säga att onödiga poster har tagits bort, bra gjort FZ.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Zax
Medlem

man såg ingen information om spelet, teminator soundtrack jovars men kanske inte helt korrekt.

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Keasar:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg

Omg, vad får dig att tro att detta kommer bli något bra?

"Jaa, de visar en skitdålig teaser där man får se ett flygplan, jippii, det kommer bli skitbra"

Sa de inte samma sak om bc2? utvecklar till pc separat, vilket jävla skitspel det visade sig vara, pff!

Det är fortfarande ett multiplattformsspel = Skräp. So what om de utvecklar PC och konsol parallellt, det kommer ändå finnas saker i pc-versionen som är inskränkta pga konsol. Jävla hyckleri.

Hur kan du säga att BC2 var ett skitspel är du helt väck? Tänk på hur många som har köppt spelet och fortfarande roas av det... Skitspel = Nej. Du suger på BC2 = Korrekt

Medlem

Sunkfilm. Men ett jävligt gött besked ändå. Möjligen ett av få spel jag kan tänka mig att betala för i år.

Medlem

fan va otacksamma ni e, detta är ju för att bygga upp hype, och det ser ut att funka

Medlem
123
Skriv svar