Battlefield 3 - FZ har första filmen
Det är lite löjligt, nästan... jag har jobbat med det här i fjorton år nu, men BF3 får mig ändå att känna mig som ett litet barn på julafton. Bäst att DICE inte gör oss besvikna!
Begär funktion att kunna gilla kommentarer..
BF-serien är absoluta favoritserien när det kommer till spel. Så detta ser jag verkligen fram emot.
Trailer / Teaser utan gameplay = Kvadratroten ur värdelöshet eller √värdelöshet²
Du vet att roten ur värdelöst är något lite mindre värdelöst, right? Som roten ur ett tag mindre än 1. Also, det är ingen "trailer". :evil:
I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Och till alla som tvivlade på att DICE skulle göra oss PC spelare glada.
http://www.shafted.de/public/Ha%20ha%202.jpg
Omg, vad får dig att tro att detta kommer bli något bra?
"Jaa, de visar en skitdålig teaser där man får se ett flygplan, jippii, det kommer bli skitbra"
Sa de inte samma sak om bc2? utvecklar till pc separat, vilket jävla skitspel det visade sig vara, pff!
Det är fortfarande ett multiplattformsspel = Skräp. So what om de utvecklar PC och konsol parallellt, det kommer ändå finnas saker i pc-versionen som är inskränkta pga konsol. Jävla hyckleri.
Ducati Streetfighter 848
Multiplatform nästan garanterar att det kommer att suga... men herregud vad jag hoppas att det inte kommer att göra det...
Allt låter bra än så länge, men kommer INTE att köpa det om det inte finns Commanders och Squadleaders med i spelet.
Har ingen lust att bara kuta runt och slipa min K/D ratio som i BFBC2.
... och singleplayer kampanj...?
Vilket jävla slöseri på dev resurser.
Men det hade kanske co-op?
Isf är det ju ok...
wtf? allt du har sett är en teaser.. lugna ner dig grabben
Om det där är tänkt att vara en teaser så är det nog en av de sämsta jag sett. Ja man får reda på när spelet utspelar sig och under vilken period som det kommer so what? Det var ingen direkt nyhet att det skulle utspela sig i modern tid eller att det skulle komma i år, iaf inte för mig.
sämst ju, kan de inte visa gameplay isteället.
Hur fan tänker du egentligen!? Går inte visa gameplay redan nu. Det funkar inte så!!!
Jazå, varför inte det då... hur fan tänker du kan man ju undra. Eftersom frågan var retorisk så svarar jag åxå. "inte alls".
Ja jag vet att jag är bäst!
Va fan..Riktigt dåligt asså. Blev så sjukt hypad när man såg "Battlefield 3 fz har första filmen" så är det nått sånt här skit
Men snälla emo's lär er skillnaden på teaser och trailer
Moget svar då. Har jag sagt något i min post att det är en teaser eller trailer? Det står FÖRSTA FILMEN! Blir sjukt trött på efterblivna idioter som du som slänger ut sånna svar. Om någon av oss två är emo så är det ju du.
Vad jag menade va att jag hade hoppas på mer än en teaser när man igår läste om att mer BF3 info skulle komma.
Håller med dig fullständigt:up:
Är grymt besviken, men men.. spelet har ju en EA stämpel8)
I min mening har inte Bf serien haft samma seriösa anda (istället satsar de på blunt vardag i krig istället för story) som andra spel som COD och liknande men denna teaser spelgade på at de nu försöker med det också? Jag har dock inte spelad BC så mycket så kanske därför jag missat något
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
Jo, det måste vara i framtiden, för då är det mörkt (?)
Vill iallafall säga att onödiga poster har tagits bort, bra gjort FZ.
Omg, vad får dig att tro att detta kommer bli något bra?
"Jaa, de visar en skitdålig teaser där man får se ett flygplan, jippii, det kommer bli skitbra"
Sa de inte samma sak om bc2? utvecklar till pc separat, vilket jävla skitspel det visade sig vara, pff!
Det är fortfarande ett multiplattformsspel = Skräp. So what om de utvecklar PC och konsol parallellt, det kommer ändå finnas saker i pc-versionen som är inskränkta pga konsol. Jävla hyckleri.
Hur kan du säga att BC2 var ett skitspel är du helt väck? Tänk på hur många som har köppt spelet och fortfarande roas av det... Skitspel = Nej. Du suger på BC2 = Korrekt
fan va otacksamma ni e, detta är ju för att bygga upp hype, och det ser ut att funka