Allt om Battlefield 3

Medlem

Jag är vansinnigt taggad!

Skrivet av Jonny:

Mycket märkligt att Dice inte skickar med mod-verktyg så att entusiaster som ForgottenHope och andra hade kunnat förädlat spelet. Undrar av vilken anledning dom inte vill att BF3 ska kunna moddas?

Har för mig det stod i PCG att frostbite 2 var för invecklad...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Sluta skriva om de här spelet då! Vill inte längta till hösten redan fan

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av SToFo:

Vad är det för jäfla gnäll? Klart FZ ska ha ett B3 Launch Center, där all info kommer vara samlad inför spelet. Käften alla haters och gnällspikar.

Ingen här som gnäller och ingen säger heller dom inte ska ha "ett launch center". Men FZ har ingen sådan funktion vad jag vet? Denna artikel är inget launch center om den inte uppdateras kontinuerligt.

Jo det är faktiskt ett jäkla gnäll på dig tycker jag. Och detta kommer ju fungera mer som ett launch center i och med att FZ kommer samla all info här. Nöt.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Jonny:

Mycket märkligt att Dice inte skickar med mod-verktyg så att entusiaster som ForgottenHope och andra hade kunnat förädlat spelet. Undrar av vilken anledning dom inte vill att BF3 ska kunna moddas?

Har för mig det stod i PCG att frostbite 2 var för invecklad...

Har mycket svårt att tro frostbite skulle vara för invecklad för moddarna. Dom är ju i princip lika skickliga som proffsen. Eller menar dom kanske att den inte går att utveckla några mod-verktyg från frostebite?
Själv är jag rätt säker på att det handlar om att skydda potentiella varianter av BF3!

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag har lite småsvårt att tolka vad ni menar?

Redan NU slänger ni ihop ett inlägg med "allt från battlefield 3" vilket känns väldigt tidigt och inte är allting om spelet heller då många frågor är obesvarade än så länge.

Samtidigt som vi är tydliga med att säga att det är all hittills känd information. Så rent praktiskt är det ju allt om BF3, eftersom inget annat finns ännu.

Praktiskt sätt kanske men inte korrekt för det, hade detta hänt runt sommaren (antar det kommit mer info då) så hade jag inte sagt något. Tycker fortfarande det är lite tidigt och med tanke på att mycket av detta FORTFARANDE är ny info. Förstår du hur jag tänker?

Du verkar ha missuppfattat poängen med hela nyheten, synd. Hade "Allt om Battlefield 3 (än så länge)" varit bättre?

123
Skriv svar