Magikeruppvisning från Rift

Robot
Magikeruppvisning från Rift

Åtta olika själar, en mängd olika kombinationer. I vårt filmarkiv.

#rift


Medlem
Magikeruppvisning från Rift

Grym video, är själv mage och ångrar inte mitt val
Har ni recenserat spelet än, Fz?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lirar själv mage, Stormcaller/Elementalist ftw just nu

Medlem

Körde trial för någon vecka sedan och då kom man inte längre än level 15, men tyckte spelet var helt okej.
Blev tillräckligt intresserad för att göra ett köp, så idag ska jag sätta igång att spela.

Vart spelar Fz:are, eller vilken server har flest svenskar ?

Medlem

Jag skulle föreslå Blightweald .. många svenakar på guardian iaf

Medlem
Skrivet av Javas:

Grym video, är själv mage och ångrar inte mitt val
Har ni recenserat spelet än, Fz?

Nä, de har ju inte det. Vilket är rätt märkligt med tanke på hur populärt spelet är. 84 på Metacritic säger ju en del...http://www.metacritic.com/game/pc/rift


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Javas:

Grym video, är själv mage och ångrar inte mitt val
Har ni recenserat spelet än, Fz?

Nä, de har ju inte det. Vilket är rätt märkligt med tanke på hur populärt spelet är. 84 på Metacritic säger ju en del...http://www.metacritic.com/game/pc/rift

Det är svårt att recensera mmos

Medlem

CRAP GAME!!!!

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:
Skrivet av Trollafett:
Skrivet av Javas:

Grym video, är själv mage och ångrar inte mitt val
Har ni recenserat spelet än, Fz?

Nä, de har ju inte det. Vilket är rätt märkligt med tanke på hur populärt spelet är. 84 på Metacritic säger ju en del...http://www.metacritic.com/game/pc/rift

Det är svårt att recensera mmos

Svårt säger du. Men inte svårare än att de recenserar WoW, AoC, WAR, Aion etc etc. Tror snarare det handlar om prioriteringar.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Enda negativa jag märkt är det känns lite dött när man blir högre level. Jag är lvl 48 nu och hittar knappt quests och vet inte riktigt vad jag ska göra imellanåt. Och sen är dess pvp pinsamt dålig.

MEN detta är väl saker som kommer förbättras - det är ju ett väldigt ungt spel jag gillar det skarpt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Enda negativa jag märkt är det känns lite dött när man blir högre level. Jag är lvl 48 nu och hittar knappt quests och vet inte riktigt vad jag ska göra imellanåt. Och sen är dess pvp pinsamt dålig.

MEN detta är väl saker som kommer förbättras - det är ju ett väldigt ungt spel jag gillar det skarpt!

Finns ju mängder av quests i Stillmoor för lvl48. Sen har du säkert en del quests i Iron Pine Peak och Shimmersand kvar. Sätt på filtret med lowlvl-quest vid minimapen, det finns ju rät många chainquest i de regionerna som håller på rätt länge. Det borde hålla dig igång tills du blir 50


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

inga kvar i Iron Pine peak eller shimmersand. Dock kanske jag har missat någon i stillmoor.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skumt. Då kanske jag körde mer PvP på vägen upp, man får ju en del xp där


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Trollafett:

Skumt. Då kanske jag körde mer PvP på vägen upp, man får ju en del xp där

Ja det får man - men det tråkiga är att för det mesta när man (åtminstone jag då) kommer in i ett scenario så är det för folk hoppar ur den eftersom laget håller på förlora. De sista ~20 matcherna har jag kommit in när det varit mindre än 30 sekunder kvar eller de andra haft 5-6ggr så mycket poäng. Då tröttnar man rätt snabbt. Sen är åtminstone jag väldigt missnöjd med pvp delen (har dock inte spelat på en renodlad pvp server)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar