Modern Warfare 3 - Se första trailern

Medlem

fan va dåligt att animationerna på alla soldater är exakt samma som i mw2

Medlem

Även fast jag varit Cod hatare på den senaste tiden så måste jag medge att singleplayer kampanjen ser otroligt grym ut. Har dom gjort långa banor så tror jag iaf att SP kommer bli otroligt bra.

Men men, jag bojkottar Activision-Blizzard, så det blir att lägga all fokus på Battlefield 3 istället


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hurra, ännu en konsolpangare!

Medlem

Ser ut som skräp

Medlem

Jag är duktigt trött på Call of Duty serien nu.. Byt om!

vill man spela en film så köper man MW och ibland är det faktisk riktigt roligt


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Blir garanterat samma kulisser med osynliga väggar som tidigare. Gäsp....

Medlem

zZZzzZZzzzZzzzzzz passar in här.

Givet fail.

AW8
Medlem

WW3, minnsann?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Uuuu Volvo 855 polisbil.. nästan så man ska "prov spela" det för just å få se ingame volvon.

Medlem

Å dom kallar Mw3 nytt å fräsht.. samma grafikmotor sen 6 år tillbaka säkert. Bättre dom stänger ner hela skiten å öppnar en chokladfabrik, men då blir man väl förgiftad ist. Syns ju på folket va dom är för typer vid innehav av dessa "nya" skitspel

Medlem

Var inte problemet med MW2 SP att det blev för maffigt och för mycket vändningar så folk inte hängde med? De verkar ju ha gjort precis tvärtom mot vad folk kritiserade det för och istället vräkt på ännu mer i MW3. Såg otroligt opersonligt och orealistiskt ut. Det känns som att vi nu är ganska långt ifrån rötterna i COD-serien, de blev ju trots allt kända för att de verkligen lyckades få fram känslan av att man var en soldat i ett krig. Nu känns allt opersonligt och långt ifrån den realism som tidigare präglade spelen. Det kanske är BF3s fel, men själv blev jag grymt opeppad.

Jag sörjer dock lite över att det ser ut som att Activision inte verkar lyckas komma i närheten av kvalitén de hade i MW1 SP. Tråkigt på en så fin spelserie som nu verkligen ser ut att närma sig sista spiken i kistan för mig personligen. FPS är inte vad det förr var. Suck.

123
Skriv svar