Red Orchestra 2-betan ute nu

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Jag tycker att betan värkar vara AWESOME men det är dåligt att man måste köpa deluxe edition för att få betan varför kunde dom inte släppa en open beta istället så alla fick prova spelet

Någon gång under nästa vecka kommer det släppas 25000 nycklar på http://ve3d.ign.com/
Så det är bra o hoppas på en av dem

Medlem

Betan har blivit lite bättre nu när dom har patchat den.

Medlem

Spelet har tamefan den bästa stridskänslan någonsin, att springa/röra sig samt skjuta och döda är otroligt rewarding.
Vapenljud m.m kanon, dock lite balanseringar behövs och dessutom en hel del buggar ännu men man får ha överseende med detta.

Första gången jag laddade upp det var jag skeptisk men sen kör man lite och kommer in i det, drog idag 2 timmar "apartments" med 64 pers, helt fantastiskt faktiskt spel när allt rullar på utan crasher, buggar osv

Medlem

Måste köpa de på steam när man kommer hem så man kan testa betan, spelet verkar ju GRYMMMMT!!:D

Medlem

Sjukt bra spel. Pissar på CoD på alla sätt och vis. Så här ska ett PC-spel år 2011 vara.

Medlem

Min bildskärm blev så mycket snyggare med Red Orchestra: Heroes of Stalingrad. Jag tycker gubbarna är mycket bra gjorda, när man ser dem i solljuset ser dem ut helt verklighetstrogna ut speciellt tyskarna när man kollar på bak på hjälmarna.

Det som jag tycker skulle finnas är att dem hade stavgranaterna i stöveln och en i midjan det skulle se mycket trognare ut än att alla har dem på samma plats.

//Jesper.

Medlem

Steam är ett skämt!
Jag äger orignalspelet och får då 20% off på fullpriset, vilket låter najs.
Grejen är att Webhallens standardpris är i princip samma som steams rea-pris -_____________-

Medlem
Skrivet av Hudda:
Skrivet av v1lle3:

Steam är ett skämt!
Jag äger orignalspelet och får då 20% off på fullpriset, vilket låter najs.
Grejen är att Webhallens standardpris är i princip samma som steams rea-pris -_____________-

Har inte det här diskuterats flera ggr förr? Angående att EU har lagar som gör att utländska affärer (som t.ex Steam) inte kan utkonkurrera europeiska affärer (som t.ex Webhallen). Dvs 25% VAT-tillägg på allt.

Jo, det har det. Jag blir fortfarande lika irriterad på det, dock

Medlem

Betan uppdateras dagligen och så testas nya kartor också. De verkar gå in hårt för att få det så bra som möjligt inför den 13e. Som en liten bonus så innehåller dagens uppdatering bajonetter. Hörde jag ett: "- filea honom som en fisk", mohahahaha.

Förövrigt så är detta ett av de bästa FPS jag spelat. Äntligen, äntligen så dör fienderna när man träffar dem. Äntligen så är repetergevär som den gamla mausern inte värdelösa utan fullt fungerande vapen.

Har ni inte gjort det redan så beställ spelet NU!

12
Skriv svar