Multiplayer i Diablo III – så ser det ut
Önskar att jag aldrig köpt spelet för PC och skaffade denna version istället. Ett Diablo 3 balanserat för att köras utan AH tror jag skulle kännas som ett mycket bättre spel.
Aja har spelat mig less på PC versionen så jag kommer inte skaffa detta förens möjligtvis när det hamnat i rea-backen för runt 100-lappen.
Holy sh*t det var en färgkavalkad som får regnbågen att verka svartvit
Var de tvungna att göra UI:n så himla färggrann?!
Va? På vilket sätt skulle det vara färggrant än på PC?
Enda som skiljer är väl att ens karaktär har en färgindikator för att veta vilken spelare det är men annars är det ju till och med mindre och mer avskalat än på PC.
Önskar att jag aldrig köpt spelet för PC och skaffade denna version istället. Ett Diablo 3 balanserat för att köras utan AH tror jag skulle kännas som ett mycket bättre spel.
Aja har spelat mig less på PC versionen så jag kommer inte skaffa detta förens möjligtvis när det hamnat i rea-backen för runt 100-lappen.
Jag hoppas på någon typ av special server/ladders till PC sen när expansionen kommer, som inte tillåter AH. Tycker AH förstörde rejält. "Kul" att hitta nice gear o sen gå på AH och se att man kan få något dubbelt så bra i princip gratis. Suget att farma gear försvinner lite då.
Jag hoppas på någon typ av special server/ladders till PC sen när expansionen kommer, som inte tillåter AH. Tycker AH förstörde rejält. "Kul" att hitta nice gear o sen gå på AH och se att man kan få något dubbelt så bra i princip gratis. Suget att farma gear försvinner lite då.
Ingen AH och vettig droprate, skulle kunna tänka mig att börja spela D3 igen om det var möjligt!
D3 till PC var en besvikelse. men om man kan spela 4st på samma konsoll kan det leda till trevliga kvällar med polare där man kan sitta i samma soffa, nöta och dricka bärs! hoppas dem slopar RMAH bara...
Blizzard har erkännt att RMAH var en flopp så jag tror du kan vara lugn
Aha det var därför som D3 var uppygt mera "enkelt" än D1/D2.
dom hade redan då baktanke om att det skulle komma till konsoll.
och för att spel skall funka till konsoll så måste man göra menyer, system, upplägg, antl funktioner så enkelt det går för det skall passa en begränsad knapp antal samnt frånvaron av mus.
synd, men nu vet jag iallafall varför D3 blev som det blev.
R.I.P The_maxx
Diablo III e det enda fullprisspelet jag köpte förra året o jag ångrar det....skulle aldrig köpt det....vill ha en AH fri version.
Problemet för mig var att det bästa var att använda AH hela tiden för sakerna där var så JÄÄVLA bra jämfört med allt jag hittade. Smeden gjorde nåra hyfsade grejer men kunde inte jämföras med AH på långa vägar. Så det slutade med att man gick in på AH hela tiden o kollade på allt jag behövde. Förstörde spelet då jag vill "klara mig själv" som i Diablo II o Torchligth.