Indie Game: The Movie Special Edition DLC

Medlem
Indie Game: The Movie Special Edition DLC

[ia=821652; large]

En av mina favoritfilmer Indie Game: The Movie, har i dagarna fått ett DLC: Indie Game: The Movie Special Edition DLC.

Bra tajmat med tanke på det senaste Phil Fish dramat.

Personligen såg jag mest fram emot de nya intervjuerna med Super Meat Boy skaparna Edmund och Tommy. De pratar en hel del om Internet och då inte i tekniska termer utan Internet som väsen, vilket jag tyckte var intressant.

Det är dock inte fråga om en ny långfilm utan är ett tjugotal kortfilmer/intervjuer som man kan bläddra bland via en meny.

För min del var DLC:t väl värt sina 5€.

Förövrigt blev jag glatt överraskad när jag såg att original filmen finns på Netflix så har du inte redan sett den så är det bara att göra det, har svårt att tro att någon kommer uppleva det som bortkastad tid.

#blogg

Medlem
Indie Game: The Movie Special Edition DLC

Underbar film och jag har redan bokat special edition blurayen. Ska bli magiskt.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:

Underbar film och jag har redan bokat special edition blurayen. Ska bli magiskt.

Kan rekommendera Team Meats kommentarspår till IGTM, satt och skrattade rakt ut. De var ju allvarliga till och från också, man förstod vilket helvete det var att få ut skiten.

Medlem
Skrivet av JurgenRapp:
Skrivet av Rocky Dennis:

Underbar film och jag har redan bokat special edition blurayen. Ska bli magiskt.

Kan rekommendera Team Meats kommentarspår till IGTM, satt och skrattade rakt ut. De var ju allvarliga till och från också, man förstod vilket helvete det var att få ut skiten.

Kan lyssna på Team Meat snacka skit i all evighet. Ser fram emot det!

1
Skriv svar